Ga naar inhoud

IE gaat soms naar een totaal andere pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd, sinds ik op de site van [url]www.tweakzone.nl[/url] ben geweest, regelmatig dat ik een [url=http://www.tweakzone.nl/ect/error/404.php]andere[/url] pagina voor mijn neus krijg, alleen het sluiten van IE en opnieuw opstarten van IE zorgt er dan voor dat ik verder kan met waar ik mee bezig was. Vorige pagina en dergelijke werkt niet. Ik heb gescand op virussen en op trojans en andere spyware en ik heb het register gescand op vermeldingen van deze website. Ook bij opstarten staat niets vreemds. Uiteraard heb ik de cookies ook verwijderd en de temp. i.net files geleegd. Soms gebeurt het al na 6 of 7 kliks en soms pas na een half uur browsen. Het maakt ook niet uit of ik naar de betreffende site ga of niet. Ik heb inmiddels ook een bug mailtje gestuurd naar tweakzone omdat het wel een 404 pagina van hen is en omdat het pas gebeurt is sinds ik me geregistreerd heb op hun site.
Link naar reactie
Hmmm, ik kreeg nu voor de verandering eens een andere website voor mijn neus nadat ik iets veranderde in mijn temporary internet settings. Het is dus mogelijk dat het niet aan iets bij tweakzone ligt maar aan mijn instellingen. Ik heb de grootte van de temporary internet files terug gebracht tot 1 Mb en ik had staan dat er altijd gekeken moet worden naar een nieuwere versie van de pagina. Deze laatste instelling heb ik weer terug gezet op automatisch. Wat mij opviel was dat het eerste gedeelte van de url de andere website was en dat het tweede gedeelte van de url bestond uit de opties die behoren bij het forum waar ik eigenlijk mee bezig was, het eerste gedeelte van de url wordt dus om de een of andere vage reden aangepast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...