Ga naar inhoud

ster.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb java en active x verwijderd, maar nog steeds geen ster.nl. Ik had namelijk, via ster.nl, willen traceren wie de artiste is en wat de titel is van een heel bijzonder stuk muziek uit Brazillie. Dit nivea-reklame heb ik bij sbs6 gezien; het woord/thema "menina" (meisje), komt er in voor. Bij de bibliotheek heb ik op ster.nl gekeken en er staan wat nivea-reklames op, alleen heb ik het "menina nummer" niet zien staan. Bij veel muziekstukken staat bijvoorbeeld dat artist en/of titel onbekend zijn. Dit vind ik vreemd, hoe kan men in reklames werken van artisten toepassen zonder de gegevens te kennen? Dienen zij over dit soort van muziek geen auteursrechten te vergoeden? Wie zou mij kunnen helpen om de titel en de naam van de artiste uit te vinden? Merci.
Link naar reactie
Ik heb Cygwin geinstalleerd; en ook ik zou graag applicaties als Konqueror, Mozilla en Galeon op mijn systeem zien werken; maar ik weet niet hoe je ze installeert - de bijgeleveerde informatie is, wat mij betreft, nogal verwarend en moeilijk terug te vinden. Wie kan mij een handje helpen en mij vertellen hoe je te werk dient te gaan? Cygwin is al op mijn systeem, hoe verder te handelen, na gnome, mozilla, konqueror en galeon te hebben gedownload. Merci.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...