Ga naar inhoud

ADSL verbinding automatisch laten opstarten


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mobie, Ik heb niet een apsklaar antwoord voor je, maar ik zal trachten hardop te denken. misschien kun je er iets mee. Ik heb bij een aantal mensen nu adsl aangesloten. Mijn ervaring is dat het bij de speedtouch van alcatel heel goed mogelijk is in te stellen wanneer er ingebeld dient te worden. Het heeft wat uitzoek werk gekost. Maar in de handleiding stond wel het een en ander. Ik moest dat dan in web interface van het modem regelen. Voorts moet het (denk ik) mogelijk zijn als je een inbelverbinding gebruikt om deze automatisch op te laten starten als je windows start. door deze in de opstarten groep te gooien. Ik weet niet welke modem jij gebruikt? wellicht is het ook provider afhankelijk?voor mijn eigen verbinding bij demon gebruik ik een zyxel prestige modem. Graag zie ik je reactie tegemoet groeten Brian
Link naar reactie
Het icoon in de map opstarten plaatsen werkt helaas niet, ik moet dan alsnog handmatig inbellen. Alleen de inbelverbinding start dan automatisch op:-( waarna ik nog steeds op kiezen moet klikken. Alle andere mogelijke instellingen werken ook niet en in het menu van het modem kan ik ook niks hierover vinden. Is het dus toch niet mogelijk ?
Link naar reactie
jawel ... ik doe het bij verschillende klanten met deze omweg ... explorer of outlook in de opstartmap zetten ... En bij internetopties/verbidingen ervoor zorgen dat je adsl lijn je standaardverbinding is en dat daaronder altijd mijn standaardverbinding kiezen is aangevinkt ... Zit je wel met dat explorer of outlook worden opgestart, maar dit was de simpelste manier om gelijk na het opstarten online te gaan ...
Link naar reactie
[quote:12170c733f="FoXiERotjEknoR"]jawel ... ik doe het bij verschillende klanten met deze omweg ... explorer of outlook in de opstartmap zetten ... En bij internetopties/verbidingen ervoor zorgen dat je adsl lijn je standaardverbinding is en dat daaronder altijd mijn standaardverbinding kiezen is aangevinkt ... Zit je wel met dat explorer of outlook worden opgestart, maar dit was de simpelste manier om gelijk na het opstarten online te gaan ...[/quote:12170c733f] Oke bedankt, deze werkt. Krijg ik tevens al mijn nieuwe mail binnen direct na het opstarten.
Link naar reactie
[quote:4d4382383a="trojan222"]Na zie je nou wel!! dus toch! maar dan moet hij wel een inbel verbinding hebben. niet elk adsl account gebruikt een windows inbel verbinding. zo is het bij een kennis van mij, allemaal via het speedtouch modem zelf geregeld. En ik gebruik zelf ook geen inbel verbinding.[/quote:4d4382383a] Dat heb ik hier ook. Je modem houdt dan constant verbinding met het internet en jij als pc maakt verbinding met je modem. Dat heeft die kennis denk ik ook gedaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...