Ga naar inhoud

70 schermen tegelijk


anoniem

Aanbevolen berichten

Regelmatig krijg ik als op een hyperlink druk, of een van mijn favorieten wil openen in internet-explorer 6.0 (xp), ineens dat er 60 tot 70 schermen opengaan, met als inhoud de bekende tekst van "kan server niet vinden". In de adresbalk staat dan iets van"doubleclick" met nog van alles erbij. Schermen sluiten helpt niet, komen dan meteen weer opnieuw terug. Super PopUpblocker helpt niet. De reset-knop is de enige redding. Zijn er meer mensen die dit hebben, en wat zou dat kunnen zijn? Een virus is bijna niet mogelijk, McAffee wordt dagelijks ge-update, Zone-alarm ook, en wekelijks draai ik Adaware.
Link naar reactie
ik zou een popup blokker nemen ... en als je spywareblaster, spywareguard en spybot search and destroy goed gebruikt, houden die preventief al een hele berg van dat soort ellende tegen ... ad aware heeft bij mij afgedaan sinds ik spybot gebruik om te scannen naar spyware ... veel browsers hebben trouwens ook al een ingebouwde popupstopper ... enne 70 popups? er zijn veel betere sites dan sex.com hoor :p
Link naar reactie
70 popups??? Dat is wel extreem veel. Naast dat je je systeem op spyware troep moet controleren, is het ook weleens handig om eens je internet geschiedenis eens op te ruimen. Ruim dus eerst je internet geschiedenis op en draai daarna eens spybot. Maar 70 pupups is nog steeds te veel en ik persoonlijk denk ik dat je met de pc ff naar de huisarts moet gaan ofschoon een goede virusscanner die up to date is kan zeker geen kwaad. Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dan het om een virus gaat. Succes enjoy ;)
Link naar reactie
skoezie? das onzin ... Ik heb wel eens 115 schermpjes opengegooid na wat gevogel in explorer ... hooguit dat er even niet wordt gereageerd, maar vastlopen in bv xp, echt niet ... al zou ik het onder ME niet proberen ... Ik heb ooit wel eens geprobeerd een website plat te krijgen, door gewoon, zonder enige vorm van programmeerkennis, zoveelm ogeljik verbindingen met die website te maken, met zoveel mogelijk geopende schermpjes ... En of dat er 70 waren? geen id, maar het lukte wel :p ... Totdat ik explorer uitzetten en die server weer gewoon alle verbindingen vrij had ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...