Ga naar inhoud

Eigenwijze Windows messenger


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn Windows Messenger logt steeds automatisch bij het opstarten van mijn computer, in. Zonder dat ik het zie en weet!! Opeens krijg ik soms dan een bericht van iemand die ik niet ken omdat het steeds inlogt op mijn broers account. Toen had ik er aan iets veranderd en nu logt ie automatisch in op mijn eigen account! Ik heb windows xp en messenger 4.7. Nu heb ik deze dingen al geprobeerd: In opties het selectievakje bij Automatisch opstarten als windows wordt gestart, staat nu uit. En het op achtergrond laten uitvoeren staat ook uit. Toen heb ik bij mijn configuratiescherm bij de wachtwoorden accounts enzo gekeken, en volgens de Help van MSN moest ik de passport.net\* verwijderen. Ik klik 1000 keer op verwijderen maar er gebeurd niks. Dat woordje blijft staan. :evil: Wie o wie helpt mij en laat die messenger alleen opstarten wanneer ik er zelf op klik??!
Link naar reactie
MSN sluiten. Dus helemaal sluiten uit taakbalk. En dan dit: Moet je in deze map: C:\Documents and Settings\<gebruikersmap>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials De onderliggende map verwijderen. En dan daarna meteen computer opnieuw opstarten. En dan zijn de inlognamen verdwenen. En kun je opnieuw een .net paspoort toevoegen. Voeg het paspoort NIET toe aan je XP account, anders logt die idd automatisch in bij een restart. Let er wel op dat de map: \Local Settings\ en de onderliggende mappen verborgen zijn. Dus je moet de optie om verborgen mappen weer te geven aanzetten.
Link naar reactie
Hoi ik heb je stappen gevolgd, en al die mappen (er waren meerdere) met nummers als naam die onder het mapje Credentials vielen, heb ik verwijderd. Ook in Documents and Settings/Default User, want daar was ook een Microsoft credentials mapje met die mappen erin. Ik startte mijn computer opnieuw op, en nog steeds als ik verbinding maak met mijn internet, logt de Windows Messenger automatisch in. Ik wordt hier helemaal gek van, want de messenger logt steeds in op de profiel van mijn broer, dus ik krijg steeds berichten van kennissen van mijn broer via die msn! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Is er geen manier om de hele Windows messenger uit mijn computer te halen? (Bij aanschaf van deze computer zat het nl. al erin). Ook heb ik bij mijn gebruikersaccounts, een account verwijderd die zo heette: "ASP.Net Machine A.." met bestanden erbij. Er had iemand in mijn computer gekeken, dus ik dacht dat het zijn account was. Maar daarna zat bij het opnieuw opstarten mijn computer vast. En heb ik hem uitgeschakeld en nu doet mijn pc het weer. Heb ik misschien toch iets verkeerds gedaan en iets weggehaald wat niet weggehaald moest worden??? Hellepie!!!
Link naar reactie
Als je Windows Messenger wil verwijderen: Ga naar Start Dan uitvoeren En type: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Hiermee verwijder je Windows Messenger. Maar mij tip moet gewoon werken. Heb je meteen na het verwijderen van die mappen meteen een reboot gedaan? Als je ipv rebooten, toch gaan inloggen wordt de map opnieuw aangemaakt. Een zo map stelt een inlognaam voor. De reden omdat jij meerdere mappen hebt is dus, meerdere mensen gebruik maken van msn. En je hoeft alleen de mappen te verwijderen van de gebruiker waarmee je inlogt in Windows XP. Van de Default user hoeft dus niet. mvg, Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...