Ga naar inhoud

Sommige sites openen niet op mijn nieuwe systeem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn probleem is dat ik op mijn nieuwe systeem sommige sites niet open krijg. Het lijkt vooral te gaan om problemen bij het inloggen, ik kan namelijk wel de startpagina van Planet Webmail openen maar inloggen ho maar. Ik blijf de startpagina zien, er gebeurt gewoon niets meer. Hetzelfde probleem heb ik ook op andere sites, terwijl mijn laptop met W98 dit probleem niet heeft. Ik draai WinXP met SP1, IE 6.0 en Norton Internet Security 2003. Iemand een idee? Ik heb voordat ik SP1 geinstalleerd had al eens een losse versie van Microsoft VM geinstalleerd om Java te kunnen gebruiken, kan het hiermee te maken hebben? Thanx.
Link naar reactie
Tja, patch is intussen wel geinstalleerd, dus dat kan niet meer fout. Het was zowiezo geen ramp aangezien NAV de worm er al weer uittrapte voordat hij actief kon worden. De grap is dat de meeste van de 'block' functies van NIS (ad blocking bijv.) al uit stonden, dus dan is je firewall uit gewoon de volgende mogelijkheid nietwaar? Dat loste het dus niet op. Ik draai trouwens op mijn laptop ook NIS met dezelfde instellingen (maar op Win98SE) en daar heb ik dit probleem niet, dus lijkt het toch ergens anders te zitten. Cookies staan aan inderdaad, ik heb er wel een cookie filter inzitten, maar deze heb ik al eens uitgegooid, en bij de site in question staan de filters op 'toestaan' dus dat lijkt me ook niet het probleem. Het probleem duikt op bij bijvoorbeeld Planet.nl, en onderdelen ervan, bij het inloggen op m'n guestbook van Lycos HTMLGear (gewoon bekijken kan wel), en bij het inloggen op sommige forums. Dit forum kan ik wel op, maar een ander PHP-based forum werkt weer niet! Blijft vreemd.
Link naar reactie
dat is inderdaad java volgens mij blokt je norton firewall niet java en/of active x ... ? kun je zien bij opties, pers firewall, webcontent .. Dan de desbetreffende site opzoeken en scripts en java en active x toelaten voor die site ... Ik heb het zelf allemaal uit staan en voor die enkele site die het alleen met doet, zet ik het zo handmatig aan ...
Link naar reactie
Als het goed is lost de Servicepack 1 van XP het javaprobleem ook op, maar ik had daarvoor inderdaad al een losse java geinstalleerd. Dus ik ging ervan uit dat daar het probleem ook niet lag. Ik ga nu even met de instellingen van Norton per specifieke site spelen om te zien of dit helpt. Ik heb ook al een mailtje naar Planet gestuurd, ben benieuwd wat zij gaan zeggen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ok, ik kreeg antwoord van m'n provider, en deze is erg nuttig dus ik dacht laat ik hem even met jullie delen: " Schakel Norton Internet Security uit, en de-installeer het" En nadat ik aangaf dat ik uitschakelen al geprobeerd had en een andere tip wilde: " Planet Internet ondersteunt Norton Internet Security niet en kan u niet verder helpen." En dat noemen ze dan een helpdesk. :cry: Iemand nog met suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...