Ga naar inhoud

Wel of geen adsl beschikbaar?!


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja ehm bellen... 2 maanden geleden ofzo kreeg ons dorp adsl ik wilde toen adsl bestellen maar volgens de postcode check was de afstand tot de centrale te groot. Ik had toen gebeld waarom ik geen adsl kon krijgen en de buren wel ze zeiden dat de afstand echt te groot was. Toen belden ze een week later terug dat adsl toch wel kon :-? (vage gasten daar). Ik had toen adsl basic besteld toen ik er een maand later nog steeds niks van gehoord had belde ik nog een keer ze konden niks vinden over een adsl aanvraag :evil:. Naja ik dacht bestel ik het nog wel een keer, zeggen ze dat het niet kan "als de postcode uitwijst dat het niet kan kunnen wij ook geen adsl leveren". Dus ik vraag me af of dat bellen wel zin heeft want ze werken toch alleen met die #@! postcode check, gaat dat met alle providers zo? Ik heb nu wanadoo.
Link naar reactie
Ik had nog een x gebeld naar wanadoo. Daar zeiden ze dat het kan kloppen dat adsl voor een analoge lijn wel beschikbaar is, en voor isdn niet. Ik zou dan eerst een analoge lijn moeten aanvragen en daarna adsl aan vragen. :-? Dan moeten ze nog een lijnmeting doen, als dan blijkt dat het toch niet kan moet ik weer isdn aanvragen :-? vaag
Link naar reactie
BBned is volgens mij in een nog kleiner gebied beschikbaar als kpn, aangezien het over het netwerk van kpn gaat (mxstream netwerk dus, wat nu anders heet... 8)). BBned maakt namelijk gebruik van zogenaamde 'line-sharing'. Geen idee of het eigenlijk ook gebruik maakt van andere adsl netwerken... dan zou het namelijk mss wel kunnen met BBned. Kijk eens bij Demon, die hebben adsl over kpn én over bbned. En is ook nog een goeie provider ;). Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...