Ga naar inhoud

Internet Options


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al enige tijd internet explorer 6.0 en een handig kenmerk van deze browser vond ik altijd dat je met een simpele druk op de knop van al je cookies en temporary internet files af was, dit was te vinden in de internet opties waar je ook je history in kon stellen alsmede verwijderen. Nu is dit om nog onverklaarbare reden allemaal verdwenen. Als ik nu mijn internet opties open krijg ik menuutje waarbij je je internet security enz. kan instellen. Dit menu bevat de volgende tabbladen: security, privacy, content, connections, advanced. Nergens meer dat andere menuutje dus. Wat ik al gedaan heb is een her-installatie van ie 6.0 maar dat mocht niet baten. Weet iemand wat hier aan de hand is want ik zou 't graag weer willen zoals 't was. Alvast bedankt.
Link naar reactie
klik op extra[bovenin je browser] hij opend dan het venster met algemeen. daar staat cookies verwijderen/bestanden verwijderen en gieshiedenis wissen...of heb ik het mis. daar kun je dus je sporen wissen. heb je dat tabblad er niet staan dan word het tijd dat je ienternet explorer opnieuw download en installeerd. kijk anders eens bij progammas/webinstellingen hestellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...