Ga naar inhoud

Gebruik MS Outlook Web Access geeft problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik OWA voor het via Internet Explorer ophalen van email van mijn werk en van mijn account bij het Net. Tot dusver heeft dat goed gewerkt. Onlangs heb ik op mijn PC Windows 2000 geinstalleerd (na de zoveelste crash van Win ME); dat is allemaal goed gelukt, alleen lukt het me niet meer om mijn email op te halen. Als ik aanmeld wordt OWA opgestart en worden keurig de kop en kaders op scherm getoond. Op het moment dat de icoontjes van de snelkoppelingen (Inbox, Contacts, etc.) en de emailberichten op scherm moeten worden getoond, blijft het systeem ‘hangen’ en blijft de tekst ‘bezig met laden…’ op scherm staan. Linksonder in de balk van IE verschijnt een geel driehoekje en als ik daarop klik, dan zie ik bij ‘Details’ de melding staan dat bepaalde automatiseringsobjecten niet konden worden geïnstalleerd. Ik heb het vermoeden dat bepaalde delen van de betreffende netmail-pagina (denk aan Java, ActiveX, XML, etc) niet konden worden geladen. Ik heb nogmaals geprobeerd om in OWA te komen nadat ik via IE-opties de beveiling van Internet op ‘zeer laag’ heb gezet, maar zonder resultaat. Wie kan mij verder helpen? Bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...