Ga naar inhoud

Ping controleren hoe?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:862de1288e="ceesf"]Hoe kan ik dit nu beheersen?? :)[/quote:862de1288e]Ik kan bij mohaa zien hoe hoog de ping is van een server, jij waarschijnlijk ook. Kies een server met een lage ping (= korte response tijd). Over het algemeen zijn servers met een lage ping, servers die dicht bij je huis staan. Ik heb geen idee wat voorn verbinding heb (kabel, adsl, dail-up (lijkt me sterk met een ping van 40), maar met adsl heb je een constante snelheid (over het algemeen) dus zou je ping niet steeds moeten veranderen. Heb je echter kabel, dan wordt je snelheid beïnvloed door het aantal mensen dat op dezelfde kabel online is. Veel mensen = tragere verbinding = hoge ping. Jochem
Link naar reactie
[quote:59ce8fdc5a="ceesf"]lief en leuk hoor al die antwoorden maar wat ik bedoel is er een tool voor? Bij counterstrike druk je bijvoorbeeld op tab en dan zie je je ping. De mijne schommelt dan tussen de 40 en 450, op sommige servers word ik eraf gedonderd vanwege de ?hoge? ping. Hoe kan ik dit nu beheersen?? :)[/quote:59ce8fdc5a] FF een tip als je KaZaA gebruikt: Zet KaZaA [u:59ce8fdc5a][i:59ce8fdc5a][b:59ce8fdc5a]ALTIJD[/b:59ce8fdc5a][/i:59ce8fdc5a][/u:59ce8fdc5a] uit als je multiplayer speelt. Dit vertraagt de boel afschuwelijk
Link naar reactie
[quote:a58e7fd919="ceesf"]Ik zit op de kabel en ja ik zet KaZaa altijd uit. Ik heb een router (met drie aangesloten pc's) met ingebouwde firewall en een firewall op me pc apart draaien. Plus dat XP zelf ook nog een firewall heeft maar die heb ik uitgezet. me laatst pingtest kwam uit op 29.0 ms. :roll:[/quote:a58e7fd919] Waarheen heb je dan gepingt? Of vanwaar heeft iemand jou gepingt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...