Ga naar inhoud

Legaal downloaden bij Allofmp3


anoniem

Aanbevolen berichten

In de laatste Computertotaal krijgt Allofmp3.com de beste rating van de legale downloadsites. Ik heb deze site al een tijdje geleden ontdekt via www.museekster.com waar je nog meer info en tips vind over legaal downloaden. Ik ben inmiddels een enthousiast gebruiker van Allofmp3. Toch heb ik mijn twijfels als het gaat om de legaliteit van Allofmp3. Ze hebben namelijk ook een zogenaamd Wanted program waarmee je als gebruiker een geripte CD kunt uploaden! Dat kan toch nooit legaal zijn? Hoe kan Computertotal nu zo'n site aanprijzen? De legaliteit van Weblisten wordt uitvoerig besproken maar een nader onderzoek naar Allofmp3 lijkt me gerechtvaardigd. Wie heeft hier mee informatie over?
Link naar reactie
[quote:e8b8095c68]All the materials in the MediaServices projects are available for distribution through Internet according to license # LS-3М-02-36 of the Russian Multimedia and Internet Society. Under the license terms, MediaServices pays license fees for all the materials subject to the Law of the Russian Federation "On Copyright and Related Rights". All the materials are available solely for personal use and must not be used for further distribution, resale or broadcasting. Users are held liable for the use and distribution of the MediaServices site information materials according to local legislation. [/quote:e8b8095c68] Ze zeggen dat ze rechten afdragen volgens de russische wetgeving.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...