Ga naar inhoud

MSN Explorer inlogprobleem versus Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Sedert enige tijd kan ik niet meer inloggen met MSN Explorer (en MSN Messenger). Ik krijg dan de melding dat ik niet kan aanmelden bij de server en dat ik de tijd moet synchroniseren ten behoeve van de verificatie mijn wachtwoord en inlognaam. Na de gevraagde tijdsynchronisatie blijft de melding terugkomen en kan ik nog steeds niet inloggen via MSN Explorer. (Wel dus met Internet Explorer, deze blijft goed functioneren). Ik heb niets aan de instellingen gewijzigd en kan vooralsnog geen vreemde 'zaken' vinden. Ik werk (tenminste toen die nog functioneerde) met de voorlaatste versie van MSN Explorer, omdat de nieuwste niet ondersteund wordt door Norton Internet Security. Beveiliging en verbinding staan op 'normaal'. Op mijn computer die onder ME draait, kan ik wel gewoon met MSN Explorer inloggen. Welk vinkje heb ik ergens over het hoofd gezien? (hoewel vreemd, omdat ik geen instellingen heb gewijzigd......) Robert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...