Ga naar inhoud

Merken van computers en adsl verbinding.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zou graag een nieuwe computer kopen maar heb een paar probleempjes welke merk is eigenlijk het beste of bestaat er ergens een vergelijking tussen merken. Mijn tweede probleem is het volgende ik heb nu een gewone usb moden actel speeds touch een adsl verbinding dus dit werkt goed en zou ik zo willen behouden een paar weken geleden zag ik een boekje een draadloze usb poort staan zou ik deze kunnen gebruiken om mijn internet verbinding te kunnen verzenden? Wat is een andere oplossing ik zou wel met mijn laptop willen kunnen surfen zonder dat mijn eerste computer op staat. Wie wil mij helpen Dank bij voorbaat.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
tot mijn verbazing is er, naar aanleiding van je vraag, geen oeverloze discussie losgebarsten in de groep over alle voors en tegens van computers... als je een nieuwe computer wilt kopen kun je het beste naar een winkel gaan waar ze er een beetje verstand van hebben. informatique ([url]www.informatique.nl[/url]) is er zo een - ik heb geen aandelen, maar heb er wel goede ervaringen mee. je kan ze uitleggen wat je met de pc wilt gaan doen - en dan samen kijken hoe zo'n pc voor jou in elkaar gezet moet worden. je krijgt iets wat een klasse beter is dan een ding uit het rek bij de v&d (sorry, v&d...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...