Ga naar inhoud

Afsluiten computer


anoniem

Aanbevolen berichten

:oops: Wie kan en wil mij helpen. Ik ben nog niet zo lang een gebruiker van het internet dus vandaar de hulp gevraagd. Sinds een dag of twee sluit mijn computer zichzelf af na een minuut of tien. Er komt dan een scherm naar voren waar ongeveer het volgende staat. De computer wordt nu afgesloten door NT Systumauthorize even daaronder staat dat het te maken heeft met een Remote Procedur Controle. Helaas kan je dan ook niks meer doen en wachten tot de pc opnieuw is opgestart. Ik heb al een bestandje gedownload tegen wormblaster maar ook dat wil niet helpen. Alvast dank voor de hulp, Marcel
Link naar reactie
Ho effe, dat weet hij al, hij zegt nl. dat ie al een verwijderproggie heeft gedraaid. Probleem met dit beestje schijnt te zijn dat je direct weer besmet wordt. Haal de patch op bij Microsoft, trek de internetstekker eruit en installeer de patch. Daarna het msblaster-verwijderproggie eroverheen en je bent klaar. Nou ja, afgezien van het installeren van een firewall dan.
Link naar reactie
[quote:d035b3f11a="BrigitteW"]Haal de patch op bij Microsoft, trek de internetstekker eruit en installeer de patch. Daarna het msblaster-verwijderproggie eroverheen en je bent klaar.[/quote:d035b3f11a] Ik zou de volgorde omdraaien, eerst verwijderen, daarna patchen. Ik heb op een ander forum gelezen dat alseerst patchten en daarna verwijderen problemen op kan leveren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...