Ga naar inhoud

Hotmail sluit vanzelf


anoniem

Aanbevolen berichten

als je de 'sponsor' van msn plus .... hebt geinstalled ... das namelijk gewoon ranzige spyware ... kun je msn plus deinstalleren wat je wilt ... de spyware van 24web of lop.com ofzo ( het is al laat ) blijft gewoon staan .... ff spybot oid runnen en dan kun je best plus opnieuw installen ... ZONDER DE SPONSOR ... lijkt me duidelijk ... Al weet ik niet of die spyware ervoor zorgt dat je je hotmail niet open krijgt .... daar leven ze toch van natuurlijk ...
Link naar reactie
>> Ik zou de temperatuur even meten. Misschien is het te heet ja hallo, ze hebben geen AMD hoor !!!!. :wink: speciaal op mijn aanraden een Intel gekocht, dus dat jkan het niet zijn. PC doet het verder goed, alleen hij sluit Hotmail af. Weet je, ik kan wel alles opnieuw installeren, maar haar zoon die gooit er gelijk weer zoveel troep op, dat ik wel aan de gang kan blijven, dus als ik het niet op een andere manier kan oplossen, dan hebben ze denk ik voorlopig pech gehad.
Link naar reactie
[quote:e2fa280ee2="Rumaro"]>> Ik zou de temperatuur even meten. Misschien is het te heet ja hallo, ze hebben geen AMD hoor !!!!. :wink: speciaal op mijn aanraden een Intel gekocht, dus dat jkan het niet zijn. [/quote:e2fa280ee2] ok..ok..toegegeven..ik heb vreemde humor..maar ik zal de cleu maar vertellen---> let op: HOT=heet.....duidelijk?? :D :D niet echt een goed antwoordt. Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...