Ga naar inhoud

ongewilde websites nestelen zich in opstart Internet Explore


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb reeds een 3-tal weken problemen met ongewilde websites die samen of direct na het opstarten van Internet explorer op het scherm komen. Het betreft hier bijvoorbeeld WWW.web-exit.com en nog andere sites. Ze nestelen zich dus ergens in het register maar ik kan ze niet vinden of verwijderen. In het register is hiervan nergens iets te bespeuren of te vinden. Bestaat er hiervoor software om dit te vinden?
Link naar reactie
Met Spybot Search & Destroy heb ik het probleem kunnen oplossen. Het zit hem namelijk in Dialers die zich in Internet nestelen en in c:\program files\comsoft\dialers een bestand aanmaken die zich na het opstarten van Internet Explorer ook opstarten. Ik weet niet of hiermee alles is opgelost maar het heeft wel geholpen want bijvoorbeeld www.web-exit.com komt niet meer tevoorschijn. Andere nuttige tips zijn nog altijd welkom waarvoor hartelijk dank.
Link naar reactie
[quote:5cfa6840f3="XBL"][quote:5cfa6840f3="XareZ"]Het kan niet meer voorkomen worden, het is al gebeurd, dus moet het genezen worden.[/quote:5cfa6840f3]En daarna weer voorkomen worden. Mozilla dus (geen idee of netscape en ophera het ook voorkomen).[/quote:5cfa6840f3] Gecko is de kernel van zowel Netscape als Mozilla... Opera heeft er ook geen last van IE wel 8) (microsoft bagger hé? krijgen ze zelfs nog een boete van $500mln voor copyrightschending :-))
Link naar reactie
hehe zelfs opera was minimaal even snel als IE ... En al was ik helemaal nie weg van opera op de wat langere termijn ... het zegt al genoeg ... Maar ik hou nu op want ik ga verder surfen met crazybrowser ... Das wel een schil over IE heen ... maar ik hou mezelf gewoon voor dattie toch sneller is :p handiger en fijner istie zeker :s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...