Ga naar inhoud

site op internet waar je foto's kan zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

helaas is bij MSN groepen limiet wat opslagruimte betreft Hoeveel opslagruimte heb ik op MSN Groepen? MSN geeft je natuurlijk al redelijk veel opslagruimte voor je Groepen. Mocht je toch nog meer dan de standaard 10MB nodig hebben, dan kun je een abonnement nemen op MSN Extra Opslagruimte. Voor maar 2,67 per maand heb je dan 30MB opslagruimte voor je Groepen tot je beschikking om je foto's, bestanden en discussieberichten te bewaren. Bekijk het MSN Opslaglimietbeleid voor meer informatie over quota's voor gebruikers. Klik hier om gebruik te maken van MSN Extra Opslagruimte
Link naar reactie
[quote:df5b7edbf1="hilli"]ja ik heb dus die site uitgeprobeerd, maar als je dus dat album openbaar maakt, dan kan iedereen dat album veranderen, je geeft als ware volledig toegang tot alles, ik dach dat alleen de foto's gezien mochten worden[/quote:df5b7edbf1]Welke site heb je uitgeprobeerd? Op webshots kan je je foto's delen met vrienden die van jou dat adres hebben gekregen dus met andere woorden jij geeft ze toestemming/toegang tot jou site om foto's te bekijken en voorzover ik weet kan niemand jou foto's veranderen/verwijderen/toevoegen.
Link naar reactie
oke, ik heb bij www.pixum.nl het nog een keer uitgeprobeerd, en daar kan je als je niet geregistreerd bent ALLEEN de foto's bekijken, en dus niet bij de persoonlijke gegevens komen. ik heb dat op een andere pc gedaan, bij die van mijn "onhoudt" exployer de registratie en de wacht woorden, en logde elkeer in als member en niet als gast. Het is dus gelukt .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...