Ga naar inhoud

Onverwijderbare URL?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.. Autocomplete, normaal gesproken en handige optie in INternet Explorer, houdt netjes een lijstje bij van welke URL's je hebt bezocht, om je er de volgende keer mee van dienst te kunnen zijn. Het probleem is nu alleen: 1 bepaalde URL krijg ik niet weg. Uiteraard heb ik de standaard dingen al gedaan: 1) Geschiedenis op 0 dagen gezet 2) Geschiedenis gewist 3) Coekies gewist 4)Tijdelijke internet bestanden gewist 5) zelfde als 4 maar dan inclusief de offline bestanden Vervolgens heb ik bij het autocomplete menu-tje zelf: 1)Forms gecleared 2) passwords gecleared Allemaal verwijderde het alles behalve 1 URL. die overigens begint met "www2." Dus ik vol goede moed AutoComplete nu eens uitgezet en de eerder genoemde stappen herhaald. Wederom geen effect. Het was dus tijd voor het grotere werk: Registry doorgezocht op eigenlijk alles wat met de URL in verband kon worden gebracht. Niets te vinden. WindowWasher er op los gelaten. Tijdens het installeren vroeg hij er nog in het bijzonder om of hij ook de autocomplete bestanden moest wissen. Maar ook windowwasher lukte het niet deze ene URL te wissen. Verder gezocht een een programmatje gevonden van een Nederlander: Ward van Wanrooij, het programmatje heet "Spider". Nieuwste versie van gedownload en tot mijn verbazing kon dit programmatje een heleboel URL's vinden, die eerder nog niet boven waren gekomen. Allemaal verwijdert maar nog bleef de ene URL aanwezig. EN nu, zit ik vast. Ik weet gewoon niet meer wat te doen om deze URL kwijt te raken behalve AutoComplete definitief uit te laten staan, een optie die ik liever niet gebruik. De grote vraag: Weet iemand nog een manier?
Link naar reactie
Ik heb ook het probleem gehad met een aantal url's deze waren met geen enkele mogelijkheid te verwijderen, totdat ik op het programmaatje '[i:8fa9fcacf7]Tracks Eraser Pro'[/i:8fa9fcacf7] stuitte. Het is een 15 dagen trialversie. Alle eerder niet verwijderbare url's zijn er mee verdwenen :) . Je kunt het downloaden via www.softwarepath.com Succes Robert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...