Ga naar inhoud

beste peer 2 peer program.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:68c3447cff="Coolio"]hallo, weet iemand misschien wat het beste p2p proggie is, eentje met de meeste users en de meeste downloads, gewoon de beste dus. alvast bedankt.[/quote:68c3447cff] In feite vraag je dus om de grootste ipv de beste, in dat geval idd Kazaa :wink: Zelf geef ik meer de voorkeur aan kwaliteit en gebruik ik emule. Bij kazaa had ik veels te veel last van fake-links, corrupte downloads e.d., bij emule komt dit nauwelijks voor, mede door handige sites waarop de nieuwste downloads te vinden zijn. Nadeel is dat het wel wat langzamer is dan kazaa, maar dat heb ik er wel voor over.
Link naar reactie
nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p
Link naar reactie
[quote:e02456ee60="redrikson"]Ik zou WinMX aanraden aangezien Kazza een gelimiteerde mp3 kwaliteit (max 128kbs) heeft in tegenstelling tot WinMX (320kbs) Hier vind je ook alles wat je zoekt.[/quote:e02456ee60] Ik weet niet welke versie van KaZaa je hebt,maar bij de 2.41 lite kan je ook laten zoeken naar 320kbps,en ja als ze aangeboden worden krijg je ze ook binnen.Maar je hebt steeds meer leechers,ook daar jammer genoeg.
Link naar reactie
[quote:8c2f15df95="MGSpecial"] Ik weet niet welke versie van KaZaa je hebt,maar bij de 2.41 lite kan je ook laten zoeken naar 320kbps,en ja als ze aangeboden worden krijg je ze ook binnen.Maar je hebt steeds meer leechers,ook daar jammer genoeg.[/quote:8c2f15df95] Die limiet van 128kbps is alleen in de reguliere kazaa in de lite-versie is deze beperking eruit gehaald. Leechers blijf je overal houden, met uitzondering van Direct Connect maar dan moet je weer enkele GB's aanbieden om een beetje mee te kunnen doen. Zoals gezegd gebruik ik emule, en daar hebben ze het principe dat je downloadsnelheid afhankelijk is van de uploadsnelheid die je aanbiedt. Maar dit werkt ook maar half, je kunt immers een hoge upload aanbieden, maar zolang je niet of nauwelijks interessante bestanden hebt, heeft nog niemand er wat aan.
Link naar reactie
[quote:c070e6d23f="PS"][quote:c070e6d23f="MGSpecial"] Ik weet niet welke versie van KaZaa je hebt,maar bij de 2.41 lite kan je ook laten zoeken naar 320kbps,en ja als ze aangeboden worden krijg je ze ook binnen.Maar je hebt steeds meer leechers,ook daar jammer genoeg.[/quote:c070e6d23f] Die limiet van 128kbps is alleen in de reguliere kazaa in de lite-versie is deze beperking eruit gehaald. Leechers blijf je overal houden, met uitzondering van Direct Connect maar dan moet je weer enkele GB's aanbieden om een beetje mee te kunnen doen. Zoals gezegd gebruik ik emule, en daar hebben ze het principe dat je downloadsnelheid afhankelijk is van de uploadsnelheid die je aanbiedt. Maar dit werkt ook maar half, je kunt immers een hoge upload aanbieden, maar zolang je niet of nauwelijks interessante bestanden hebt, heeft nog niemand er wat aan.[/quote:c070e6d23f] Ik heb hele slechte ervaringen met DCC je kan daar alleen maar laten DL bij je,als jezelf wat wil downen gaat hij steeds langzamer en als je bijna klaar ben wordt je eruit gegooid.Ik hou het wel bij KaZaa.Emule vond ik ook niet zo prettig.
Link naar reactie
[quote:abc7b5a111="FoXiERotjEknoR"]nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p[/quote:abc7b5a111] Dus als ik het goed begrijp, is DC++ ook een p2p-prog? Waar kun je het downloaden. 'Googlen' leverde niets op.
Link naar reactie
[quote:7c64ffc6e0="Rynus Rein"][quote:7c64ffc6e0="FoXiERotjEknoR"]nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p[/quote:7c64ffc6e0] Dus als ik het goed begrijp, is DC++ ook een p2p-prog? Waar kun je het downloaden. 'Googlen' leverde niets op.[/quote:7c64ffc6e0] je moet zoeken op Direct Connect
Link naar reactie
[quote:e9f768f6dc="MGSpecial"][quote:e9f768f6dc="Rynus Rein"][quote:e9f768f6dc="FoXiERotjEknoR"]nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p[/quote:e9f768f6dc] Dus als ik het goed begrijp, is DC++ ook een p2p-prog? Waar kun je het downloaden. 'Googlen' leverde niets op.[/quote:e9f768f6dc] je moet zoeken op Direct Connect[/quote:e9f768f6dc] VOlgens mij volg ik 't ff niet... Moet ik bij een searchengine zoeken naar 'Direct Connect'?
Link naar reactie
//Rynus, Met deze [url=http://www.google.nl/search?q=DC%2B%2B&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=]zoek-opdracht[/url] is het de eerste link?? Trouwes, PS had de link er ook al neergezet... :wink: Ik gebruik ook DC++ en ben er zeer tevreden over. Met name Scandinavische hubs zijn errug interessant. Je moet dan inderdaad wel enige GB's beschikbaar stellen. Met DC++ is het trouwens wel zo dat je niet in kan stellen hoeveel bandbreedte het mag gebruiken, en gebruikt het dus altijd het maximum... Dit levert dus altijd vertraging op bij jouw downloads. Hiervoor heb ik Netpeeker geïnstalleerd, en de upstream voor dat programma beperkt. Mischien ook een idee voor Emule? Maximaal openzetten en vervolgens knijpen met Netpeeker of iets dergelijks?? Greetz!!
Link naar reactie
[quote:ae1dc99abf="FoXiERotjEknoR"]nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p[/quote:ae1dc99abf] Direct connect THE BEST!!!!!!
Link naar reactie
[quote:4bafa9fbfd="Rynus Rein"][quote:4bafa9fbfd="MGSpecial"][quote:4bafa9fbfd="Rynus Rein"][quote:4bafa9fbfd="FoXiERotjEknoR"]nou idd ... ik ben nooit verder gekomen dan 2 dagen w8rij in winmx ... eigenlijk vond ik kazaa (K++!!!!!!) toch wel 1 van de fijnere ... totdat ik DC++ kreeg ... maar jah om nu continu minimaal 10 -20 gig aan 'shit' op me pc te laten staan, alleen maar om op de goede hubs te kunnen komen .... NOT dus andermaal DCC roels bigtime .... zeker als je zelf wat minder morele waarden hebt en ook nog eens zelf gaat 'serven' dan heb je zowat ALLES op het moment dat het wordt uitgebr8 en vaak sneller ... Doe ik natuurlijk niet, want ik download alleen freeware :p[/quote:4bafa9fbfd] Dus als ik het goed begrijp, is DC++ ook een p2p-prog? Waar kun je het downloaden. 'Googlen' leverde niets op.[/quote:4bafa9fbfd] je moet zoeken op Direct Connect[/quote:4bafa9fbfd] VOlgens mij volg ik 't ff niet... Moet ik bij een searchengine zoeken naar 'Direct Connect'?[/quote:4bafa9fbfd] Je hebt meerdere prog voor dc..... [url]www.neo-modus.com[/url]is er 1 van een je hebt ook dc++ maar het komt op het zelfde neer.......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...