Ga naar inhoud

ip adres veranderen


anoniem

Aanbevolen berichten

IP-adres krijg je uitgedeeld door je provider, bij breedbandaansluitingen is dit vaak een vast adres. Je kan dit niet zelf wijzigen, hoogstens in overleg met @home maar dat is denk ik geen oplossing als je elke week een nieuw IP wil. Ik neem aan dat je bedoeld dat je anoniem wilt surfen? Maak dan gebruik van een proxy-server. De proxy-server vraagt dan de websites op, en stuurt die dan door naar jouw. Uiteraard blijf je dan wel je vaste adres houden, maar dat is dan alleen bekend bij de proxy. Nadeel van veel publieke proxy's is wel dat het surfen niet echt snel gaat.
Link naar reactie
[quote:c91bc78b53="Driversr"]weet iemand waar ik mijn ip adres veranderen zodat ik niet altijd hetzelfde adres heb mijn provider is at home dank jullie wel[/quote:c91bc78b53] ongeveer 7 dagen de @home kabelmodem uitzetten. dan krijg je de volgende keer dat je opnieuw aanmeldt een nieuw IP adres toegewezen. tenminste dit is mij ooit eens verteld, mocht ik een ander IP willen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...