Ga naar inhoud

mail is zoek


Aanbevolen berichten

Plotseling kan ik geen mail meer verzenden of ontvangen met oulook. Als ik via webmail inlog, staan er geen mails meer en ik weet zeker dat ik wel mails has moeten ontvangen. Ook het versturen gaat niet meer. Op de helpdesk van de provider vertelden ze dat er gewoon mails gestuurd en ontvangen werden, dus dat het aan de computer lag. Ze adviseerden mij om contact op te nemen met microsoft. Maar dat lijkt mij heel vreemd. Kan er misschien iets aan mijn instellingen gewijzigd zijn of moet er misschien iets gewijzigd worden? Gerda
Link naar reactie
Hallo Gerda, Het allergekste is dat je ook met webmail niets kunt ontvangen. Die twee staan volkomen los van elkaar. Tenzij er toch iets mis is bij de provider. Probeer eens een en ander uit bij een kennis met een goed lopend systeem. Stuur vanaf daar je zelf één of meer testmails. Ga op die computer via webmail kijken of ze geariveerd zijn. Is dat het geval, dan ligt het niet aan de provider. Niet verwijderen, maar gewoon laten staan. Je weet nu zeker dat er post ligt. Ga nu naar huis, en probeer hetzelfde, m.a.w. kijk via webmail of je de berichten ook daar kan zien. Het resultaat zou hetzelfde moeten zijn, want er ligt immers, zeker weten, post. Op deze manier kun je uitvinden of het probleem bij de provider ligt of toch op je eigen PC. Jan de Boer
Link naar reactie
Beste Gerda waarom probeer je niet éérst eens te kijken in het Configuratie--scherm bij Internet opties >>>>Programma's hier kun je met het "schuifje" aangeven,welk programma gebruit dient te worden voor 1 HTML-editor 2 E-mail 3 Netmeeting etc. Als je bij 2 bent, blader dan naar de door jou gebruikte E-mail ontvanger/verzender en bevestig dit. Meestal komt het woord TOEPASSEN tevoorschijn,als er wat veranderd is. Druk op toepassen en sluit af met OK Als je een ander besturingssysteem gebruikt als XP/Prof, Open dan jouw browser en ga dan naar EXTRA >>>>Internet opties. de rest van hierboven beschreven is verder hetzelfde. Groetjes van mister nobody
Link naar reactie
Hallo allemaal, Outlook werkt weer naar behoren. Er was inderdaad iets mis met pop en smtp. Er was een blanco regel waar pop.provider.nl had moeten staan. Wat is eigenlijk het verschil tussen pop en pop3? De mail werkte zowel met pop als met pop3. Maar alvast bedankt voor al jullie suggesties. Het probleem lag dus kennelijk niet zo 'diep'. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...