Ga naar inhoud

ie6.0 doet gek


Aanbevolen berichten

Mijn browser doet gekke dingen met de teksten de ene keer zijn de letters groot en de andere keer zijn ze bijna onleesbaar klein. mn beelt scherm staat standaard op 1024 bij 768 pixels(en als ik'm bijv. op 800x600 zet maakt het ook niet uit) op vele sites ziet het er allemaal zo uit (screenshot van dat vage cu2.nl) [img:d3ba7c167f]http://images.cu2.nl/cu2.nl/170/952/9/pics/0.jpg[/img:d3ba7c167f] Bij computer totaal heb ik dat probleem weer niet :D (behalve de stelling rechts van de site) Weet iemand wat er aan de hand is met mijn browser, en wat kan ik er aan doen?
Link naar reactie
Vertrouwd met het bewerken van het systeemregister?: Sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\International\Scripts\3: kontroleer of IEFontSize de waarde 'hex:02 00 00 00' heeft - zo niet: aanpassen. Andere mogelijkheid, maar wat rigoureuzer: bij de Internet-opties in het Configuratiescherm, op tabblad Algemeen, knop Toegankelijkheid... een vinkje zetten voor 'In webpagina's opgegeven tekengrootten negeren'. Ik zou deze tweede oplossing pas proberen als de eerste niet werkt!
Link naar reactie
[quote:428af0fd14="Brbnts rkl"]Vertrouwd met het bewerken van het systeemregister?: Sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\International\Scripts\3: kontroleer of IEFontSize de waarde 'hex:02 00 00 00' heeft - zo niet: aanpassen.[/quote:428af0fd14] euuu, nee ik ben niet vertrouwd met het bewerken van het systeemregister(Ik ken alleen scanreg) Kun je mij vertellen welke handelingen ik uit moet voeren [quote:428af0fd14="Brbnts rkl"] Andere mogelijkheid, maar wat rigoureuzer: bij de Internet-opties in het Configuratiescherm, op tabblad Algemeen, knop Toegankelijkheid... een vinkje zetten voor 'In webpagina's opgegeven tekengrootten negeren'. Ik zou deze tweede oplossing pas proberen als de eerste niet werkt![/quote:428af0fd14] Bij WinmME hebben al die dingen weer andere benamingen lijkt wel. [img:428af0fd14]http://members.chello.nl/j.schuit2/naamloos2.bmp[/img:428af0fd14] Ik weet niet wat aante vinken
Link naar reactie
[quote:6c1c769f01="Jeroen Doorn"]Heb je wellicht per ongeluk je scrollwiel van je muis gebruikt in combinatie met de linker control knop?[/quote:6c1c769f01]Nee dat is het ook niet had ik eers ook aan gedacht maar het is niet een volledige pagina die grote of kleine letters heeft, zoals op computertotaal de stelling dat zijn hele grote letters opt moment. ik zal eff proberen ie6 opnieuw te installeren
Link naar reactie
[quote:be2613f0f7="J. de Boer"][quote:be2613f0f7="Jeroen Doorn"]Heb je wellicht per ongeluk je scrollwiel van je muis gebruikt in combinatie met de linker control knop?[/quote:be2613f0f7]?????? Jan de Boer[/quote:be2613f0f7] Hoi Jan, Sommige muizen met scrollwheel ondersteunen deze functie (mits een website hier niet iets 'tegen' doet...) Met Left+CTRL en naar beneden wielen vergroot je de letters, naar boven verklein je ze weer. Bij Google kan dat bijvoorbeeld. Handig als je wat minder goed ziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...