Ga naar inhoud

KaZaA Lite Speelt Niet Af Met De Ingebouwde Speler


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb zojuist de nieuwe KaZaA Lite erop gezet. Versie 2.40. Maar nu speelt hij alle liedjes af met Media Player inplaats van de ingebouwde speler. In de opties is niks te vinden om de liedjes af te laten spelen met de ingebouwde speler. Weet iemand, hoe je dat wel ik kan stellen? Potverdomme, ik heb hem een topic te laag gedaan. Mods, willen jullie deze ff naar Anders Software verplaatsen? Sorry about this!
Link naar reactie
[quote:c0d7c246b6="Rynus Rein"]De ingebouwde speler van KaZaA maakt gebruik van Windows Media Player :S[/quote:c0d7c246b6] Ja, maar dan als ik een liedje afspeel start hij Media Player, inplaats van te beginnen af te spelen met de ingebouwde speler. Ik ben nu de gewone KaZaA aan het downloaden. FF checken of ik daar ook het probleem mee heb. Edit: Met de gewone KaZaA versie 2.5 doet ie het wel gewoon. En nu dan maar weer KaZaA Lite installeren, en kijken of hij dat wel goed doet! Edit 2: Helaas, ik heb eerst de orginele KaZaA erop gezet. Dat was versie 2.5 Daar doet ie het wel goed in. En nu heb ik er weer KaZaA Lite erop gezet, maar daar doet ie het niet. Wat raar toch. Normaal klik je dubbel op een liedje in je KaZaA lijst en dan gaat hij afspelen in de ingebouwde speler. Nu moet ik een liedje selecteren, en dan op dat driehoekje klikken van afspelen. Maar eerder kon ik gewoon dubbel klikken en hij ging zo afspelen in de ingebouwde speler. Maar dat doet ie nu niet meer :cry: Weet iemand nog een oplossing?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...