Ga naar inhoud

Huurlijn


Aanbevolen berichten

Kijk eens op de site van [url=http://www.kpn.nl]KPN[/url], kies sectie zakelijk en geef zoekopdracht "huurlijn". Dit levert een aantal hits op met voldoende info om even verder te kunnen denk ik :wink: In de sectie "Prive" is helaas niets opgenomen over huurlijnen. Behalve bij KPN kun je natuurlijk oook nog even rondkijken bij de andere aanbieders van vaste tel.netwerken.
Link naar reactie
Bedankt, Ik had al bij kpn gezocht maar kwam niet veel verder in die onoverzichtelijke structuren. Heb ze idd gewoon onder 'huurijn' gevonden bij zakelijk gevonden. Het wordt 'InternetFrame' genoemd. Graag wou ik wat meer informatie hierover, omdat er bij ons geen breedbandinternet is. Daarom zijn wij een actie gestart en daarin nemen wij alle alternatieven voor kabel of ADSL mee. Natuurlijk is WiFi een grote kanshebber, maar er is geen ADSL lijn om de centrale AP op aan te sluiten , dus zou er een straalverbinding geplaatst moeten worden. Alhoewel een hurlijn erg duur is, zou het misschien wel een goedkopere / snellere oplossing kunnen zijn dan de straal-verbinding. Hoe kan het eigenlijk dat er wel een huurlijn kan worden geleverd, maar geen xDSL ? Wat is het verschil ? En nog eentje, waarom doet KPN zelf geen WiFi ? Als de centrale aanpassen te duur is oké, maar ze hebben de infrastuctuur (glasvezel etc.) tot aan de centrale liggen....waarom plaatsen zij daar dan geen AP........*HINT* :roll:
Link naar reactie
Een huurlijn kan wel geleverd worden omdat daar geen aanpassing in de infrastructuur voor nodig is. Tenminste, niet zo'n 'ingrijpende' als bij xDSL. KPN is wel degelijk bezig met WIFI, zij zijn sinds kort ook aandeelhouder in nederlands grootste draadloos provider [url=http://www.hubhop.nl]HubHop[/url]. Je kunt tegenwoordig ook al antennes krijgen die een zeer behoorlijke afstand in kilometers kunnen overbruggen.
Link naar reactie
[quote:093471822f="bvvelde"]Hoe kan het eigenlijk dat er wel een huurlijn kan worden geleverd, maar geen xDSL ? Wat is het verschil ?[/quote:093471822f] de prijs vrees ik... Over een huurlijn werkt technisch anders, en kan daardoor grotere afstanden overbruggen. Aan xDSL zitten door de techniek beperkingen in afstand tussen centrale en gebruiker, daarom levert kpn niet overal. Overigens, andere providers leveren soms wel xDSL op plekken waar KPN niet komt. Over gewone, analoge, KPN lijnen! Zo ken ik een drukkerij waar geen MXstream dekking was, maar wel DSL 512kb DSL verbinding van [url]http://www.novaxess.net/ [/url] (vroeger inovara) ligt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...