Ga naar inhoud

Pagina kan niet worden weergegeven


Aanbevolen berichten

Sind 28 juni kan ik geen internet pagina`s meer openen met microsoft IE6 ik krijg dan het scherm dat deze pagina niet kan worden weergegeven terwijl ik wel gewoon verbinding heb (ADSL) ik heb nu via imesh de browser van Opera 7 gedownload en hier werkt alles perfect wie weet wat het probleem is en hoe kan ik het oplossen Rien
Link naar reactie
Probeer eens met de map 'tijdelijke internetbestanden' leeg te maken. (Extra - internetopties - tab algemeen - knop bestanden verwijderen. Zet de standaardinstellingen van IE eens terug: Extra - internetopties - tab geavanceerd - standaardinstellingen herstellen Wat ook kan is dat IE geblokt wordt door je firewall. Kijk deze settings ook even na.
Link naar reactie
[quote:e102fc7932="M@rc"]Probeer eens met de map 'tijdelijke internetbestanden' leeg te maken. (Extra - internetopties - tab algemeen - knop bestanden verwijderen. Zet de standaardinstellingen van IE eens terug: Extra - internetopties - tab geavanceerd - standaardinstellingen herstellen Wat ook kan is dat IE geblokt wordt door je firewall. Kijk deze settings ook even na.[/quote:e102fc7932] helpt niets
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...