Ga naar inhoud

Wanadoo breedband wil niet met ME.


Aanbevolen berichten

een pentium met 256mb intern en winme. breedband wanadoo kabel aangevraagd en gekregen maar nog niet mee kunnen werken en de helpdesk weet er ook geen weg mee. eerst werkte het niet omdat het modem niet goed was geactiveerd door wanadoo, nadat dit probleem was opgelost en de de cdrom geinstalleerd te hebben kan ik geen verbinding krijgen met de externe computer; komt er gewoon niet door- ping werkt- en de 4 lampjes op het modem werken ook gewoon. eerst kon dat wel maar toen kon ie5.5 niet opstarten-kwam er gewoon helemaal niet in hoewel de instellingen goed stonden. ook outlook express wilde geen verbinding maken. volgens de helpdesk was er iets in Me blijven zitten bij het deinstalleren van Zonelabs pro en daarom wordt nu ie en outlook express geblokkeerd- een sterk verhaal vind ik, maar heeft iemand hier weleens van gehoord? een soort niet gewilde firewall in Millenium????? vervolgens kwam de suggestie om de hele handel maar te formateren en het daarna nog maar eens proberen; had ik zelf wel kunnen bedenken, maar het is nog nogal wat. iemand enige suggestie of soortgelijke ervaring met winme en kabel verbindingen.??? groeten nico
Link naar reactie
als je echt zonelabs erop hebt gehad zou ik hem gewoon nog een keer terugzetten, ff proberen of die het dan wel doet, en anders gewoon nog 1x verwijderen.. of ff zoeken in je register naar zone labs / zone alarm ofzo etc. Ik heb het eens een x gehad met een popup blocker toen kreeg ik geen popup's meer, en m'n cd-brand programma wou niet meer.. Puur toeval door de site van de cd-brander stonden er vervangende bestanden erop geknalt en tadaaa... Groeten Gerwin..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...