Ga naar inhoud

Probleem met 'uploaden'.


Aanbevolen berichten

Sinds bijna drie jaar heb ik een homepage bij Het Net, waar ik over het algemeen naar tevredenheid, aan kon 'werken' via DW3. Sinds begin deze maand lukt het me echter niet meer om te 'synchroniseren' (aan mijn instellingen heb ik niets gewijzigd...). Wanneer ik 'synchronize' aanklik, krijg ik nu steeds een pop-up te zien waarop staat: 'No synchronization is necessary'. Nadat ik dus aan mijn pagina's de nodige veranderingen heb doorgevoerd... Via 'put' per pagina lukt het me wel om de veranderde pagina's op het internet te krijgen, maar dat is en omslachtig en kost me veel meer telefoontikken dan noodzakelijk. Van Het Net krijg ik als antwoord: 'Het door u genoemde Dreamweaver wordt door ons niet ondersteund. Uit de meldingen die u opgeeft kunnen wij opmaken dat dit een melding is van Dreamweaver'. Dat schoot dus lekker op... Vraag: Kan ik hier iets aan doen... of kan ik ook een ander ftp-upload-programma gebruiken naast DW (met synchronisatie-mogelijkheid) ? Zo ja, welk programma raden jullie aan voor een simpele digibeet ? Bij voorbaat dank voor reacties ! M.v.g., Heraclitus VII
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...