Ga naar inhoud

[MSN] Inlog namen gebruikers verwijderen


Aanbevolen berichten

[quote:b9b7cec0c8="honeymaker"]Volgens mij kan dit op de volgende manier: - Klik op help in het inlogvenster - Kies voor .netaccount sluiten Je krijgt een nieuw inlog venster en hier kun je volgens mij al die accounts afsluiten.[/quote:b9b7cec0c8] Worden ze dan ook verwijders uit het pull-down menuutje van het programma MSN??? Want ik het zijn voornamelijk ook accounts van andere gebruikers die toevallig eens op deze pc zijn ingelogd.
Link naar reactie
dit heb ik gevonden met de zoekfunctie: Indien je inlogt in msn dan onthoudt windows xp dit hotmail adres, dus al snel heb je als je dan wil inloggen diversen namen staan die ooit eens bij je hebben ingelogt. Probeer eens onderstaande methode: Delete het bestand ' credentials' uit de map (verborgen bestand) c;\Documents and Settings\[username]Application Data\Microsoft\Credentials [id] Reboot hierna direct de pc en alle opgeslagen wachtwoorden/accounts zijn verdwenen. Binnen Messenger kan gewoon weer een nieuwe account worden ingesteld. Het credentials ' bestand' wordt automatisch opnieuw aangemaakt. ik weet zo gauw niet meer van wie het is maar probeer maar eens!
Link naar reactie
Nee, ik vond wanneer je in het configuratiescherm voor gebruikersaccounts kiest en vervolgens de administrator aanklikt rechts een tab: netwerkwachtwoorden beheren (Win XP Prof). Hier stonden ze allemaal en een knop verwijderen. Nou heb ik dit bij mij geprobeerd, maar het wil niet lukken! Weer een typisch windowsdingetje dus :)
Link naar reactie
[quote:1ac747d9e6="honeymaker"]Nee, ik vond wanneer je in het configuratiescherm voor gebruikersaccounts kiest en vervolgens de administrator aanklikt rechts een tab: netwerkwachtwoorden beheren (Win XP Prof). Hier stonden ze allemaal en een knop verwijderen. Nou heb ik dit bij mij geprobeerd, maar het wil niet lukken! Weer een typisch windowsdingetje dus :)[/quote:1ac747d9e6] Dit werkt dus echt niet hè..... Typisch Microshit.... de optie is er wel maar je kunt het niet gebruiken :o
Link naar reactie
[quote:0426b428c4="GamesFreak"]probeer mijn antwoord eens, die ik al eerder heb gepost. je eigen account wordt dan ook meeverwijderd maar om die weet toe te voegen is ook een kleine moeite toch? en dan zijn ze ook weg![/quote:0426b428c4] Moet ik dan dat mapje weghalen met dat lange nummer? want verder staat er niets in dat mapje (ik heb al alles laten zien)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...