Ga naar inhoud

55% spam???


Aanbevolen berichten

nah ik denk op zich dat dat 55% wel normaal is ... jemoet niet vergeten dat er dagelijks miljoenen meeltjes over netwerken worden verstuurd waar wij niets van zien .... en juist omdat spam zo irritant kan zijn, valt het gewoon op als je hele box vol zit ... en toen ik bv nog intercedent was en nu als accountmanager kwam ik in mijn "werk" boxen echt geen spam tegen ... eigenlijk nooit op mijn werk, hoewel er wel sommigen waren die zo stom waren om hun werk boxen niet alleen voor dat doet te misbruiken ... Thuis gebruik ik meerdere boxen en daar heb ik op 3 van de vier eigenlijk gewoon geen spam .... ( de enige spam is van ancestry daily news en daar vergeet ik steeds me naam van die nieuwslijst af te halen.... nog best interessant ook ) .... de vierde meelbox is voor de 'vage dingen die ik niet vertrouw' en daar komt verder alleen spam binnen .... 10 per dag ofzo .... wordt gewoon eens per week geleegd .... op deze manier ben je wel puur afhankelijk van je eigen beoordelings vermogen, maar het werkt voor mij ...
Link naar reactie
Qua privé mail zit ik ook wel boven die 55%, maar spam op het mailadres van m'n werk valt reuze mee. Zal wel komen omdat ik die niet zomaar overal gebruik. Zo zie je maar weer: Als je een beetje 'zuinig' omgaat met je mailadres kun je nog wel aardig wat spam voorkomen. 100% tegenhouden lukt je toch niet.. helaas :(
Link naar reactie
Zowel thuis als op het werk nooit spam, daarentegen stikt het van de spam op m'n yahoo-adres. Dit gebruik ik voor registratie op websites, e-zines, mailverkeer met mensen die ik niet persoonlijk ken etc. Gewoon een beetje selectief zijn met aan wie je je adres geeft en een hotmail/yahoo-account achter de hand werkt nu eenmaal beter dan het beste spam-filter. :)
Link naar reactie
Aan spam ergert zich menigeen. Ik zat zelf op 80%. Sinds ik mailwasher pro gebruik, word het gaandeweg minder. Zelf ben ik altijd voorzichtig geweest, met het geven van mijn email adres, en toch. Wetgeving lijkt me moeilijk te realiseren. Want wat hier mag, mag b.v. in de VS niet. Dus het weren van spam, blijft voorlopig aan de consument zelf.
Link naar reactie
sebastiaan, heb jij niet zelf bij het aanmaken van dat adres aangegeven wat je interesses waren? :wink: dat zou je natuurlijk al zowieso niet moeten doen, want dan krjig je daar gelijk reclame over... ik zit zelf op 3 van de 4 meelen die k gebruik op 0.0 % spam ... en de vierde is 99% spam ... ideale manier .... als je ergens je meel adres moet geven gewoon opletten hoe belangrijk datgeen voor je is en vertrouw jehet niet dan je spam adres geven .... werkt voor mij gelukkig al jaren ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...