Ga naar inhoud

Kan IE6 ook bij Windows 98 SE ?


Aanbevolen berichten

Sinds updaten van Internet Explorer naar versie 6 op mijn computer met Windows 98 SE, heb ik diverse soorten hinderlijke en ongewenste pauzes. Een gedetailleerde (technische) beschrijving heb ik in een apart bericht ‘Pauzeproblemen met Windows 98 SE sinds IE6’ gezet in forum ‘OS Windows’. Behalve technische reacties op dat bericht, ben ik echter ook geïnteresseerd in een soort statistische informatie. Daarom wil ik graag van gebruikers met Windows 98 (SE) en met IE versie 6 weten of ze deze pauzeproblemen wel of niet hebben. P.S. Diegenen die Windows 98 (SE) hebben en nog geen IE6, wil ik adviseren om (voorlopig?) maar niet te updaten naar die versie. Aanvulling 9 juni 15h10. Het meest interessant voor mij zijn gebruikers die daarbij ook Norton Internet Security (V2002) of evt. NAV geïnstalleerd hebben. Groetjes, Chris
Link naar reactie
ik heb hiero een dualbootje in de rondte rennen met xp en 98se ... en die zijn allebei totaal up 2 date dus ook allebei met 98se ... moet ik wel zeggen dat 98se pas wat fijner mee ging rennen toen ik daaro een hele berg tweaks erop los heb gelaten ... en al mijn fijne empeedrietjes mogen ook al niet meedoen van 98se ... maar op browser vlak nergens last van ....
Link naar reactie
Ik heb inmiddels geconstateerd dat verwijderen van de netwerkkaart het probleem "oplost", maar dat het met een ander type NIC ook fout gaat. De oorzaak is dus (vrijwel zeker) niet de NIC hardware of driver. Nu moet ik er dus achter zien te komen of het een (specifiek) netwerkprobleem is of dat b.v. NIS (Norton Internet Security) de boosdoener is. Daarom wil ik graag van gebruikers met Windows 98 (SE) en die ook NIS hebben, weten of ze deze pauzeproblemen wel of niet hebben. Graag vermelden welke IE versie en welke NIS versie wordt gebruikt. Bij mij is dat resp. versie 6 en 2002. Groetjes, Chris
Link naar reactie
Het vervelende of riskante is dat ik dan gedurende enige tijd e-mails op moet gaan halen zonder virusbescherming. Verder is het niet geheel zeker dat als tijdelijk uitschakelen van NIS ook fout zou gaan, dat het dan NIET door het installeren van NIS komt. Vandaar dat wat referenties nuttig kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...