Ga naar inhoud

meerdere items tegelijk


Aanbevolen berichten

er is een registertweak die ervoor kan zorgen dat je MaxConnectionsPerServer en MaxConnectionsPerServer_hhtp1 oid ... ik kan er ff niet uit mijn hoofd opkomen waar ze stonden ... probeer anders ff te zoeken ... Of gebruik het onmisbare progje [url=http://www.webattack.com/get/xpantispy.shtml] xp antispy [/url] behalve dat die heel wat vervelende openstaande gaatjes en dat soort ellende handig en veilig dichtzet voor je, kun je ermee ook messenger verwijderen en of deinstalleren ... En je kan er dus ook mee instellen dat je maxconnections per server tot 10 worden verhoogd ... ipv de oude 2 ... Overigens gebruik ik zelf liever het progje x tec systems ( beste tweak progje ever imho ) anders ff op googlen ( je kunt er wel veel meer mee verneuken ook ) daarmee kun je die instelling onder andere namelijk nog hoger zetten ... ( niet TE hoog, in principe kun je uitgaan dat als je een normale adsl verbinding hebt oid dat je het rustig kunt verhogen tot 16 of 20 ... hoe meer bandbreedte des te meer connecties per server ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...