Ga naar inhoud

website uploaden


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuw domein geregistreerd, op de site van de server staat dat ik WS_ftp moest gebruiken dat heb ik gedaan en heb de site ge-upload het probleem is dat ik de site niet kan zien als ik het adres in typ ik heb ook geprobeert om de bestanden naar de ftp map te kopieren maar ik kan niet in de map komen heeft iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Als je alleen maar een adres van een URL intypt, dan moet de software van de profider op de een of andere manier automatisch weten wat de hoofdpagina van de site is. Meestal is dit inderdaad index.htm of index.html, soms default.html. Als dat bij jouw niet het geval is, is het logisch dat je met enkel de "kale" URL niets ziet. Je kunt ook met het intypen van het adres je URL aanvullen met /jouwpagina.html Dan moet hij het zeker doen Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:cf9ce4304f="gerben"]Als het om een nieuw domein gaat, moet je vaak enige dagen wachten voordat de dns gegevens gepropageerd zijn naar je eigen provider. Probeer eens met het ip nummer van de server.[/quote:cf9ce4304f] Zou inderdaad kunnen eventueel, maar het kan natuurlijk ook dat het een gedeeld IP is, dus dan werkt het nog niet. Wel belachelijk trouwens dat ze zeggen dat je WS_FTP moet gebruiken, want dat slaat natuurlijk nergens op. Gebruik gewoon lekker een FTP programma die jij fijn vindt. Moet gewoon werken hoor!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...