Ga naar inhoud

Mening opzet website computertotaal


Aanbevolen berichten

Even nieuwsgierig. Ik ben al sinds de jaren 80 lid van HCC en heb het in alle richtingen zien groeien. Het enige waar ik nog geen vooruitgang in zie is om in de stapel tijdschriften een bepaald artikel terug te kunnen vinden. Mijn hoop was en is gevestigd op de website. Maar helaas tot op heden voldoet ook deze niet aan de wens. Als ik toch simpelweg een test zoek van b.v. wireless artikelen of TFT schermen dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om een soort van index te produceren in welk nummer daar iets over gestaan heeft. Nee, men gaat weer een andere weg in en gaat artikelen verkopen. Hallo ik betaal reeds voor het blad alleen heb ik een informatie zoek probleem. Als ik nu de test al vind dan moet ik het blad er ook nog bij zoeken (los van het feit dat de historie nog mager is omdat er net mee begonnen is) Concreet; - Wanneer wordt het mogenlijk om een index te raadplegen die verwijst naar een nummer waarin dit onderwerp behandeld is (max zeg 3 jaar terug in de tijd.) - Wanner wordt het mogenlijk dat abbonnees de pdf artikelen met hun lidmaatschap code o.i.d gewoon kunnen downloaden Groet, Edwin
Link naar reactie
[quote:3992ee3153="Road-Runner"] - Wanner wordt het mogenlijk dat abbonnees de pdf artikelen met hun lidmaatschap code o.i.d gewoon kunnen downloaden [/quote:3992ee3153] Ik denk dat dat nog wel ff kan duren. Het lijkt zo simpel, maar voor het aanbieden van de teksten op internet zal je de auteurs wel een vergoeding moeten betalen. en ook de technische kant zal wel het nodige aan onderhoud en dergelijke kosten. Dus vrij logisch dat je dan voor een tekst moet betalen. Als ze dit soort diensten gratis voor abonnees gaat aanbieden, worden de kosten in je hcc-lidmaatschap doorberekend. En ik denk dat de meeste leden geen zin hebben om extra betalen om alle artikelen die ze op papier hebben ook nog eens op internet in te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...