Ga naar inhoud

Verstoord beeld in Internet Explorer, niet in Netscape


Aanbevolen berichten

Webpagina's in IE worden verstoord weergegeven: nauwelijks kleuren, grote zwarte of blauwe letters en transparante rolmenu's. Dezelfde pagina's worden in Netscape wel goed weergegeven. Het ligt niet aan de PC (een Dell met W98 is vervangen door een Acer G500 met XP Home). De monitor is een DellM990 met een Radeon7500 adapter. Bijwerken van de de stuurprogramma's heeft geen effect. Geen enkele verkoper/fabrikant/Microsoft heeft me tot nu toe kunnen helpen. Ik vestig nu mijn hoop op dit forum. Als je wilt kan ik 2 zeer overtuigende maar raadselachtige PrintScreens sturen die het probleem in 1 klap duidelijk maken. Bedankt, Louis
Link naar reactie
Ik gebruik IE 6.0. Het probleem zag ik net, doet zich ook voor in mijn nieuwe e-mail programma (MS Outlook 2000 SR) op de Outlook vandaag pagina. Ook de beginpagina van Help en Ondersteuning (van XP Home) heeft een witte achtergrond en lelijke, grote, blauwe letters. Extra - Webinstellingen herstellen helpt niet. Louis
Link naar reactie
De standaardinstellingen van IE zijn hersteld maar zoals verwacht hielp dat niet. Namelijk, ook in andere programma's komt de weergave-afwijking voor. Ik dacht het aan de monitor zou liggen omdat het aansluiten van een 2e (gloednieuwe) PC hetzelfde probleem opleverde. Nu heeft blijkbaar een leeuw mijn melding naar een andere forumgedeelte verplaatst. Welk gedeelte,en krijg ik dan ook direct een e-melding als er antwoord is? (ik ben nieuw op dit forum) Louis
Link naar reactie
[quote:4411378ca3="Louis Peperzak"] Dezelfde pagina's worden in Netscape wel goed weergegeven. Het ligt niet aan de PC (een Dell met W98 is vervangen door een Acer G500 met XP Home).[/quote:4411378ca3] Naar mijn mening kan het nooit aan je monitor liggen. Blijf het in windows (lees internet explorer) zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...