Ga naar inhoud

afbeeldingen niet zichtbaar


Aanbevolen berichten

[quote:8db26cd5b1="JurgenvW"]Gebruik je iets van een firewall of pop-up killer?[/quote:8db26cd5b1] In de originele post staat:[quote:8db26cd5b1]Overigens gebruik ik ZoneAlarm Pro.[/quote:8db26cd5b1]Wakker worden! :D Kijk eens bij de instellingen van IE onder Extra>Internet Opties>Geavanceerd. In die lijst moet er onder Multimedia een vinkje staan bij 'Afbeeldingen laten zien'.
Link naar reactie
[quote:36d12d0043="Captain_Kansloos"] Kijk eens bij de instellingen van IE onder Extra>Internet Opties>Geavanceerd. In die lijst moet er onder Multimedia een vinkje staan bij 'Afbeeldingen laten zien'.[/quote:36d12d0043] Hij heeft het over [u:36d12d0043]sommige[/u:36d12d0043] afbeeldingen. Wakker worden! :D
Link naar reactie
Gekeken bij Internetopties-->geavanceerd en hier staat een vinkje bij afbeelding weergeven. Terwijl ik dit antwoord schrijf zie ik links 2 smilies en 12 ongeopende afbeeldingen. Kan deze afbeeldingen niet openen via rechtermuisklik. Alle software is voorzien van de laatste updates! Nog iemand een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...