Ga naar inhoud

IP ADRES


Aanbevolen berichten

Erg flauw om zo'n bericht met link te posten en zo je "power level" in één of ander belachelijk spelletje op te hogen. Aan alle forummers; [b:5f123346ac]NIET OP DIE LINK KLIKKEN![/b:5f123346ac] (hij werkt trouwens in z'n huidige vorm niet eens) De topic poster krijgt voor iedere klik een extra "Thug" toegewezen ofzoiets. Niet intessant en het valt trouwens onder ordinaire SPAM! Dit is by the way de link naar de betreffende website: http://www.outwar.com/ (Waar je dus zorder flauwe grappen op kunt klikken)
Link naar reactie
wat wil je? weten wat een ip adres is? zoek dan inderdaad op google, of op www.internetwoordenboek.com . als je wilt weten WAT je ip adres is, moet je op www.whatismyip.com zijn. en als je een ip adres wilt tracken, (kijken wie er achter zit, waar die computer met dat ip nummer staat), kan met [site], maar die weet ik zo even niet. als je het laatse wilt, moet je het even laten weten ,dan zoek ik die site voor je op. jules
Link naar reactie
Aaaaargh, now that pisses me off :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Ik dacht: "Nieuw lid, simpele vraag, niks aan de hand." Ik hoop voor je dat je er door die kennis bent ingeluisd, want anders is het natuurlijk een erg asociale actie. PS) Klik ook maar niet op die link die cK noemt, want er zitten de nodige popups aan vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...