Ga naar inhoud

Anti-Leech Error


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik gebruik IE 6 maar als ik bij sommige site's wat wil dat beveiligd is met Ant-Leech krijg is steeds deze error: ERROR DETECTED! -------------------------------------------------------------------------------- Download Stopped! We do not allow downloads where we can't track the site you came from (blank referrals). Please go back and try again or contact the webmaster of the site you came from about allowing this in the future. -------------------------------------------------------------------------------- This link was protected by Anti-Leech.com En dat vindt ik er vervelend. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
[quote:0ecbb617fd="skywalker"]misschien moet je JAVA installeren. Die meldingen heb ik ook gehad en opgelost door java te installeren Je kan java op [url]http://www.netpumper.com/msjav_x86.exe[/url] downloaden (5 MB)[/quote:0ecbb617fd] Ik heb geinstalleerd maar het mocht niet baten. Hij geeft nog steed die error. En Red1 ik heb de Plug-in ook geinstalleerd maar dat werkt ook niet. FoXiERotjEknoR jij had het over Norton? Maar welke Norton? Anti-Virus? Systemworks? Internet Security?
Link naar reactie
nah k had het over je norton firewall (2003) die is samen met norton av onderdeel van norton internet security ... systemworks bestaat weer uit norton utilities en av ... maar als het goed is maakt elke firewall gewoon een rule aan, voor de progjes die jij toestaat het internet te betreden ... je krijgt dan een melding als : progje is trying to acces the internet ... allow of block en dan kun je vaak middels een vinkje aangeven of dat 1 x toegestaan moet worden of voor altijd ... ow w8 nu haal ik ff wat topics door elkaar zie ik :oops: nah ik laat het wel staan, misschien wel makkelijk ... ik vind overigens norton heel makkelijk te configureren, maar ik ben wel paranoia dus ik gebruik daarbij een hardwarematige unix firewall en vaak zelfs ook nog black ice, alleen dan kun je zonder goede config wel wat probleempjes gaan verw8en omdat je meerdere firewalls draait. Doe je dat niet goed ( of kun je het niet ) niet doen, dan is 1 firewall gewoon veiliger ... bij norton firewall kun je bij options/webcontent aamgeven wat de default (en per site apart ) rules zijn voor het geven van info over je browser, laatst bezochte sites en cookies en reclame gedoe enzo ... bijvoorbeeld de update pagina van MS en hotmail willen per se die browser en bezochte site info en cookies anders krijg je een berichtje dat je niet de goede browser hebt :evil: Net zoals dat er veel sites zijn die dmv cookies werken ( like here ), das op zich nie zo heel erg ( behalve als je para bent like me ) ik verwijder dus steeds bij het afsluiten van browsers alle cookies ... Ook heb ik dus bij de webcontent van norton per site aangegeven welke ( meeste ) NIET de info krijgen, en welke ( MS,hotmail) wel de info krijgen ... met cookies kan dat ook, dus die heb ik standaard op niet accepten staan, behalve voor die sites die ze per se moesten hebben... dat was wel wat werk...
Link naar reactie
hehe welke heb je dan wel .... als jij je firewall hebt geinstalled ... krijg je dan geen berichtjes van dit en dat wil op het internet ... dan moet je dat wel of nie ttoestaan ... of bv bij net geinstallerde internet progjes ... zo moet je het voorstellen ... de firewall vraagt aan jou of een progje iets wel of niet mag en of dat 1 x is of voor altijd ....
Link naar reactie
[quote:bc87844951="juleswijers"]of netpumper gebruiken. [/quote:bc87844951] Dat soort programma's kan je in dit geval niet gebruiken, de links naar het te downloaden bestand zijn "gecamoufleerd" door Anti-Leech....dat is nou net het doel, dat mensen niet dit soort programma's gaan gebruiken :P ----- Je kan trouwens op die site ook wel een soort van "Help" bekijken als je problemen hebt met downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...