Ga naar inhoud

Internet houdt er na een tijd mee op


Aanbevolen berichten

Mijn internetverbinding lijkt er na een tijdje (als ik niet met de computer bezig ben) mee op te houden. Zowel outlook als explorer zeggen dat ze geen verbinding hebben. Het rare is dat messenger 5.0 het wel gewoon blijft doen. Ik heb gekeken of het aan mijn firewall ligt (zonealarm), maar zelfs als ik die uitschakel doet iet het nog. Het probleem doet zich niet voor als ik gewoon bezig blijf op mijn computer, maar alleen als ik een tijd (uur ofzo) niet erop aan het werken ben. Als ik de computer restart doet alles het gewoon weer. Kan iemand mij helpen bij dit probleem? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik weet precies wat je bedoelt! opeens werkt geneen pagina meer en kan je met outlouk express niets meer... ik heb ongeveer hetzelfde probleem en soms kan ik niets anders doen dan de computer opnieuw opstarten... uit je bericht veronderstel ik dat je ADSL of Kabel hebt. Ik heb zelf ook ADSL en soms (ook na het opstarten) werkt het internet gewoon niet. probeer eens als startpagina een lege pagina in te stellen en zodra het laden van internet explorer klaar is de pagina hccnet.nl of een andere zeer snel ladende en betrouwbare site op te zoeken. Als internet explorer de foutmelding geeft dat hij de zoekpagina niet kan vinden moet je gewoon je browser ff sluiten en deze opnieuw starten. Ook wil het nog wel eens werken om, wanneer je internet explorer aangeeft dat er een DNS error is, meerdere keren op vernieuwen te klikken. Ik heb zelf ook zonealarm (pro) en merk wel dat deze niet altijd je internetverkeer doorlaat... suc6
Link naar reactie
Hmmz gerben ik ben niet zo goed op het gebied van TCP en open poorten etc. ik heb al eens met een workshop in de CT! geprobeerd om mijn eigen radiozender via internet te starten maar op de een of andere manier is mijn 8000 poort niet open :-? het schijnt dat ik achter een proxyserver zit dus dan werkt dat weer anders > check mijn topic bij het netwerkgedeelte hierover
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...