Ga naar inhoud

Reclame banner


Aanbevolen berichten

dan moet je toch eens de nieuwste ad aware(versie 6) met alle updates draaien. en, gebruik eens een progje als starter van codestuff (even op beide woorden googelen), om te kijken wat er met je meestart, zodra je de pc aanzet. want daar komt het dus door. en check ook je standaard startpagina even. maar ik denk dat er iets meestart.
Link naar reactie
daarmee bedoelde ik dat programmatje. daarmeek kun je heel goed zien, welke programma's en services er mee opstarten. met msconfig gaat dit ook wel, maar dat is veel onduidelijker. als je er zeker van bent dat er niets mee opstart, kan ik je ook echt niet verder helpen. als je zeker geen spyware ofzo hebt, zou ik het echt niet weten.
Link naar reactie
[quote:275c89fba5="katrien"]er zijn een aantal site die altijd zoiets meesturen. start je misschien op met zo'n site?[/quote:275c89fba5] Dat is onmogelijk. Zoiets is alleen maar mogelijk als de gebruiker daadwerkelijk die 5 uur op dezelfde pagina blijft. Als hij IE heeft gesloten of ergens anders aan het surfen is kan er niet zomaar na 5 uur een popup/banner openen. Dit ruikt naar spyware/adware.
Link naar reactie
Heeft er iemand van jullie al gedacht aan de spyware van een filesharing programma? als je imesh (heel irritant) of kazaa (de gewone) toestemming hebt gegeven om bij het opstarten van de computer op te starten... zullen deze je lekker volgooien met ads en popups! deze zijn meestal niet te verwijderen met ad aware omdat ze bij het programma horen > oplossing: download een lite versie van kazaa [url] http://www.k-lite.tk [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...