Ga naar inhoud

Spammers, wat bezielt ze?


Aanbevolen berichten

[quote:feb17b9a9a="crazyweb"]Mss weten jullie het neit maar als jullie op andere forums gaan ben ik daar meestal ook ik spam omdat ik wil dat mijn site ten eerste goed gekerud word en omdat ik bezoekers wil! Daarom spam ik maar ik ben geen zo'n spammen die heletijd stomme mails verzend met mijn site dat vind ik nutteloos ! http://www.crazyweb.be.tf[/quote:feb17b9a9a] slimbo.. :lol:
Link naar reactie
crazyweb jouw spam is gewoon zielig en irritant, zeekr na je verduidelijking... Das heel wat anders dan bijvoorbeeld geautomatiseerd 100.000 mailtjes versturen.... :evil: NIET MINDER SLECHT OVERIGENS... jij bent gewoon dom bezig met hetgeen je doet, denk je dat er hier iemand is die jouw of je site serieus neemt? ...lijkt me niet...en daar heb je het zelf naar gemaakt... De bezoekers die je trekt kijken 1 keer en komen niet meer terug... en beoordelen van je site doen wij hiero allang niet meer... Ik heb liever me hele mailbus vol met spam, waar ik rekening mee hou, dan die doelloze berichtjes van jou hiero...mi 10 x erger...
Link naar reactie
[quote:7fd0f03570="crazyweb"]Waarom spam ik ? Mss weten jullie het neit maar als jullie op andere forums gaan ben ik daar meestal ook ik spam omdat ik wil dat mijn site ten eerste goed gekerud word en omdat ik bezoekers wil! Daarom spam ik maar ik ben geen zo'n spammen die heletijd stomme mails verzend met mijn site dat vind ik nutteloos ! http://www.crazyweb.be.tf[/quote:7fd0f03570]Leer eerst een fatsoenlijk Nederlands, want zolang je zo belabbert schrijft in je berichten, en zelfs niet eens weet hoe je "goedgekeurd" moet schrijven, denk ik dat niemand er zelfs maar behoefte aan heeft om op je site te kijken. Jan de Boer
Link naar reactie
Beetje oude topic, maar ik wil toch graag een reactie geven: Over die algemene spam ben ik het eens, afslankmiddels, erectie problemen, noem maar op, dat werkt enkel averechts, zelfde als met pop ups, iedereen klikt ze weg. Wij krijgen ook wel eens fax reclame, hoogstens irritant, hoge druk reinigers, kopieeeraparaten, cardriges Ik denk dat het anders als je branchgerichte reclame krijgt, bv als wij van een houthandel een aanbieding krijgen. Zelf doen wij ongeveer 3a4 keer per jaar een mailing voor kozijnen, meestal met een aanbieding, deze reclame enkel aan aannemers, montage bedrijven, als we dit aan bv een bakker zouden sturen is dit niet effectief. Dus ik denk dat je goed naar de doelgroep moet kijken, en als je je eigen daaraan houd is het wat mij betreft geen punt. Nu moet ik ook zeggen, als je een e-mail adres opent bij bv hotmail dan is het vragen om spam omdat die waarschijnlijk je adres openbaar maken Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
[quote:4bb211b66a="mikezwet"] Nu moet ik ook zeggen, als je een e-mail adres opent bij bv hotmail dan is het vragen om spam omdat die waarschijnlijk je adres openbaar maken [/quote:4bb211b66a] Zo'n adres bij een gratis provider is juist een perfect middel tegen spam. Alle e-zines, forum-registraties e.d. op dat adres laten binnenkomen en je adres bij je provider zou spamvrij moeten blijven. Helaas lukt dat niet altijd, er is een of andere website die mensen prijzen belooft als ze hun e-mailadres en dat van een bepaald aantal kennissen doorgeven. Ben je dus ook afhankelijk van anderen die je je adrs hebt gegeven. :evil:
Link naar reactie
[quote:9eb8dcdc27="FoXiERotjEknoR"] ...waarvan er 1 is die ik voor dingetjes gebruik die ik nie zo ....eeuh laten we zeggen vertrouw.... en die maak ik eens in de 2 weken leeg. ( helemaal vol met spam) [/quote:9eb8dcdc27] Hiero 't zelfde. Maar dan met een Yahoo account. Dat adres gebruik ik om overal op internet achter te laten indien het verplicht is voor een dienst. Soms worden dergelijke adressen niet geaccepteerd, dan is het: "Jammer dan, het feest gaat niet door." Voor het hele enkele spammailtje (ongeveer één per maand) dat het toch tot mijn mailbox redt heeft mijn host een tweetal handige tooltjes in het leven geroepen: een blacklist en een bouncetool. Ik gebruik ze dan uiteraard beide. Ik heb zelfs de Vara voor de blacklist aangemeld haha. Ik had me ooit opgegeven voor de torentjesrace, een online spelletje van hen. later kreeg ik steeds ongevraagde mailtjes over heel andere onderwerpen. Spam dus. Huppekee, blacklist.
Link naar reactie
Ik heb ook een yahoo adres, er komt best veel spam in, maar alles verdwijnt automaisch in de "Bulk folder" Op ons zakelijk o2 adres komen de laatste tijd veel mailtjes binnen van 2 dezelfde adressen met een bestand als volgt": Adres: - big@boss.com - support@microsoft.com met de onderwerpen: - Re: movies - Re: Samples Ik krijg ze nu 20x per dag Hoe kan ik in outlook een adres blokkeren? Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
[quote:b23a71086c="crazyweb"]Waarom spam ik ? Mss weten jullie het neit maar als jullie op andere forums gaan ben ik daar meestal ook ik spam omdat ik wil dat mijn site ten eerste goed gekerud word en omdat ik bezoekers wil! Daarom spam ik maar ik ben geen zo'n spammen die heletijd stomme mails verzend met mijn site dat vind ik nutteloos ! http://www.######.be.tf[/quote:b23a71086c] Heb deze tekst even ge"unpacked" en tja het geeft wel een antwoord op de vraag waarom.... n.l. een hopeloos gebrek aan intelligentie. Vreemd genoeg heb ik NOOIT last van spam, goed 2 x een mailtje gekregen over hoe snel een millionair te worden verder nooit. Blijkbaar doe ik iets fout :( :( :(
Link naar reactie
[quote:86ebad496a="mikezwet"] Op ons zakelijk o2 adres komen de laatste tijd veel mailtjes binnen van 2 dezelfde adressen met een bestand als volgt": Adres: - big@boss.com - support@microsoft.com [/quote:86ebad496a] Dat microsoft-adres is geen spam, maar een virus, bij ons op het bedrijf werden ze gisteren er ook mee plat gemaild (zie [url=http://www.nu.nl/news.jsp?n=149207&c=53]hier[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...