Ga naar inhoud

Bij starten van IE is het venster miniklein


Aanbevolen berichten

Zie computer totaal 5, mei 2003 blz 109. Vraag: [b:9e041990cf]Mini-venster[/b:9e041990cf] Mijn probleem is eenvoudig: als ik op een willekeurige webpagina met rechts klik op een link en vervolgens de optie openen in nieuw venster kies, gebeurt dat in een venster(tje) van 3 x 3 cm. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat nieuwe venster standaard schermvullend wordt (of in elk geval groter dan 3 x 3 cm)? Ik gebruik W98 met IE 6.0.26. Antwoord: Het probleem dat u beschrijft irriteert veel computergebruikers al jarenlang. Elke oude versie van IE heeft ermee te maken gehad en ook in versie 6 is eht probleem niet opgelost. Als u handmatig een venster verkleint of vergroot, onthoudt IE automatisch deze afmetingen. Telkens als u een nieuw venster opent, zla Explorer de laatst opgegeven afmetingen gebruiken. U kunt dit heel simpel oplossen door Explorer nieuwe afmetingen voor te schotelen. Open hiervoor IE, klik vervolgens met uw rechter muisknop op een willekeurige link en selecteer Openene in nieuw venster. Sluit nu het eerste venster datu hebt geopend (dat waarmee u Exprlorer hebt gestart). Ga terug naar het tweede venster en sleep dit tot de gewenste grootte. Doe dat neit met de optie Maximaliseren, maar gebruik uw muis om het venster naar de gewenste grootte te brengen. Houd nu de Ctrl-knop op uw totsenbord ingedrukt en sluit het venter (Bestand, Sluiten). Explorer zal voortaan nieuwe venster in de door u opgegeven afmetingen openen. Als het probleem nog niet opgelost is, kunt u op de internetsite van jiiSoft een programma downloaden dat automatisch alle vensters van Explorer maximaliseert. U vindt dit op [url]www.jiisoft.com/iemaximizer/index.htm[/url] Misschien dat je er wat aan heb? Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...