Ga naar inhoud

kabel sneller onder win xp dan onder win 98se?


Aanbevolen berichten

ik weet nun iet welk systeem je hebt maar op de meeste systemen is XP gewoon sneller door betere taakverdeling, je downloudsnelheid zal dezelfde gebleven zijn maar je pc tovert het gewoon sneller op je scherm wat ook kan is dat de drivers die je nu geinstalleert hebt een stuk beter zijn, voor xp worden de drivers nog vernieuwd en verbeterd wat voor 98 niet het geval zal zijn
Link naar reactie
ik heb ook wel eens gehoord dat xp niet alleen betere instellingen gebruikt vor geheugen, maar ook voor tcp/ip. Bij mij werkte het tweaken van me instellingen voor internet onder xp een stuk minder goed dan onder 98.... In andere woorden waren de standaard instellingen van xp dus beter dan die van 98...
Link naar reactie
de opmerking dat XP betere TCP/IP settings heeft dan windows 98 klopt. de registertweaks die eea onder 98 kunnen aanpassen vind je op onderstaande link http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=119 let op als je in je register gaat "klooien" wel altijd vooraf effe registerbackupje maken 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...