Ga naar inhoud

Documenten opvragen (.doc of .pdf)op internet gaat erg traag


Aanbevolen berichten

Hallo, bij het opvragen van bijv. Word documenten of PDF bestanden heb ik regelmatig hetzelfde probleem. Het gaat moeilijk of helemaal niet. Ik heb gehoord dat er iets in het register kan worden aangepast wat dit zou kunnen verhelpen. Heeft iemand een idee? of weet iemand wat er aangepast moet worden? Bij voorbaat dank, groeten Bert van der Steeg :o
Link naar reactie
Dat het traag gaat is logisch, want het bestand moet eerst in z'n geheel worden binnengehaald en dan moet nog Acrobat Reader of Word worden opgestart. Ik begrijp dat het soms ook helemaal niet lukt. Gebeurt er dan helemaal niets of krijg je een foutmelding? Ik zou niet weten wat een register-aanpassing daaraan kan veranderen.
Link naar reactie
[quote:76d80e37b2="JurgenvW"]Dat het traag gaat is logisch, want het bestand moet eerst in z'n geheel worden binnengehaald en dan moet nog Acrobat Reader of Word worden opgestart. Ik begrijp dat het soms ook helemaal niet lukt. Gebeurt er dan helemaal niets of krijg je een foutmelding? Ik zou niet weten wat een register-aanpassing daaraan kan veranderen.[/quote:76d80e37b2] Bedankt voor je reactie, er gebeurt dan inderdaad regelmatig helemaal niets. Het blijft gewoon een lege pagina en na verloop van tijd komt er een foutmelding dat de pagina niet geopend kan worden. Bij bijvoorbeeld word-bestanden gaat het om redelijke kleine bestanden. Internet explorer 6 is bijgewerkt met alle laatste updates en sp's en we werken met kabel-internet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...