Ga naar inhoud

Defecte splitter


Aanbevolen berichten

ik heb nu bijna een maand adsl van tiscali via babyxl in combinatie met isdn.en heb het volgende probleem. de download snelheid gemeten bij mordax en speedtest komen max. op 63 kb en upload 16kb. Na het los koppelen en opnieuw aansluiten van de splitter op de isdn lijn heb ik plots 88 kb dit houd ik +_ 2 uur dan weer 63 kb laatste keren zelfs minder,tijdens deze 2 uur valt ook nog de verbinding een paar keer weg maar herstelt wel zelf. hierna is hij weer stabiel maar veel te langzaam.(dit gaat niet op als ik de modem lijn ontkoppel) als ik mijn modem rechtstreeks op de lijn aansluit heb ik wel de juiste snelheid en ook geen uitval(5 uur getest) info:abo down 768 up 128 modem telindus splitter L.E.A. nu heb ik van babyxl een andere splitter gekregen maar deze maakte in eerste instantie niet eens kontakt met het lijn stekkertje, maar na een beetje prutsen wel, doch zonder resutaat download nu zelfs 53Kb is er iemand die zoiets al eens heeft mee gemaakt of een idee heeft. Ik zelf heb het vermoeden dat het nog steeds aan de splitter ligt . M.V.G ikken
Link naar reactie
Het moet idd wel de splitter zijn, ik heb ook ADSL (maar dan van HCCNet), maar ik ondervindt geen problemen, de max van 80Kb haal ik wel.. ook heb ik wel snelheden die er onder liggen maar dat kan natuurlijk ook aan de source liggen waar je van download..probeer het eens vanaf een 100mbit lijn.
Link naar reactie
ik heb een nieuwe splitter gekregen maar ook bij deze moest ik eerst de stekkertjes heen en weer drukken voordat ik contact had op de nt1 kast en resultaat? +_ 2uur juiste snelheid en dan zakt hij weer weg , of ik heb iets op de lijn of een levering van splitters van een defecte partij . is er soms iemand die ook de splitters van L.E.A. heeft en dit soort dingen meemaakt? laat het even weten.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
ik ben nu 4 splitters,(2,5 week voor verzending splitter nr1-2dagen voor splitter nr2-bijna 3weken voor nieuwe installatie pakket),een lijn controle door babyxl,een kpn monteur,nieuwe voeding op isdn lijn vanuit de centrale,twee modems,meer dan 3uur bellen met helpdesk,spontane uitvallen van de verbinding en bijna 3 maanden verder allemaal met hetzelfde resultaat. Op het laatst kreeg een nieuwe installatie pakket maar na installatie geen verbinding,toen maar oude modem en nieuwe splitter merk YCL en alles is zoals het moet. dus als er nog meer mensen zoiets meemaken kijk dan niet op een splitter meer of minder en laat je niet door de helpdesk boys afwimpelen met de simpele gedachte dat het niet aan hun licht maar aan jouw of de kpn. ik hoop nu eindelijk eens van mijn internet te kunnen genieten zoals belooft door tiscali.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...