Ga naar inhoud

Wat is de beste/snelste kabel-aanbieder?


Aanbevolen berichten

[quote:c88e86d48f="BrigitteW"]Vraag is niet relevant, tenzij je bereid bent te verhuizen naar een ander deel van het land. Kabelproviders hebben immers een monopolie in bepaalde gebieden.[/quote:c88e86d48f]En dus moet je kijken naar je eigen postcode. Bijvoorbeeld op [url]www.mordax.nl[/url] of [url]www.speedtest.nl[/url]. Overigens levert [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php]zoeken[/url] op dit forum ook wel eens iets op, daar heb ik deze links ook vandaan :)
Link naar reactie
[quote:ab96ceca3c="Stoofie"][quote:ab96ceca3c="BrigitteW"]Vraag is niet relevant, tenzij je bereid bent te verhuizen naar een ander deel van het land. Kabelproviders hebben immers een monopolie in bepaalde gebieden.[/quote:ab96ceca3c]En dus moet je kijken naar je eigen postcode. Bijvoorbeeld op [url]www.mordax.nl[/url] of [url]www.speedtest.nl[/url]. Overigens levert [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php]zoeken[/url] op dit forum ook wel eens iets op, daar heb ik deze links ook vandaan :)[/quote:ab96ceca3c] Kijk hier heb ik wat aan. Mordax hebt me veel info gegeven. Thx
Link naar reactie
[quote:124c404018] Kijk hier heb ik wat aan. Mordax hebt me veel info gegeven. Thx[/quote:124c404018] Nou, dat valt nog te bezien. Die test zijn uitgevoerd door mensen zoals jij en ik. De een test terwijl zijn downloads aanstaan, terwijl hij surft, etc.. Maar ze testen niet als ze niets aan hebben staan. Dit klinkt wat zeikerig maar dat maakt egt veel uit. Toen ik zocht naar ADSL keek ik naar Zonnet in mijn woonplaats: was maar 1 tester :-? (lekker onafhankelijke test) en die zat op 17kb/s. Nu ik het zelf heb gaat ie zo met 25 à 30 kb/s. Je kan dus beter kijken naar die test van Zdnet of reacties op dit forum over de providers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...