Ga naar inhoud

@home, kopen en toch huren?


Aanbevolen berichten

ben eens aan het kijken geweest of het veel schilt als ik in de zomermaanden naar het goedkopere abonnement gaat van @home ik ben 7 maanden bijna niet thuis, dus waarom zou ik dan dat duurdere nemen? dus 5 maanden breedband en 7 maanden basis. [i:065cf03e7a]Ik heb nu @Home Breedband, kan ik overstappen naar @Home Basis? Ja, dat is mogelijk. Bij abonnementswijziging van @Home Breedband naar @Home Basis dient u het huurkabelmodem te kopen van @Home, de kosten hiervoor bedragen € 59,- Voor het wijzigen van de abonnementsvorm brengen wij u €20,00 in rekening. De abonnementskosten voor @Home Basis bedragen 29,95 euro per maand. Ik heb nu @Home Basis, kan ik overstappen naar @Home Breedband? Ja, dat is geen probleem. U kunt maximaal 2 maal per jaar van abonnementsvorm wijzigen. Voor het wijzigen van de abonnementsvorm brengen wij u €20,- in rekening. Het nieuwe abonnementstarief wordt €47,95 per maand.[/i:065cf03e7a] dus als ik overstap KOOP ik het huurmodem, en als ik later weer truggaat naar breedband moet ik hetzelfde bedrag betalen weer, dus ook de huur van het kabelmodel??????? wat is dat voor wazigheid? als je iets koopt dan moet je er huur over betalen?
Link naar reactie
Die procedures zijn gemaakt voor mensen die er achterkomen dat ze beter het andere abbo hadden kunnen nemen en niet voor mensen die het ene deel van het jaar abonnement A en het andere deel abonnement B willen hebben. In jouw geval leidt dat tot een wat vreemde situatie, maar @home kan in principe de regels zo maken als ze willen (of de modem moet apart op de factuur staan). De door jouw genoemde constructie levert niet echt veel voordeel op: 7 maanden x € 18,- = € 126,- 2x € 20,- voor abbo wijzigen = € 40,- Blijft dus een voordeel van € 86,- per jaar. Als je bedenkt dat je dan ook nog eens dat modem moet kopen en dat abbo wijzigen meestal een hoop administratief gedoe oplevert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...