Ga naar inhoud

Onvolledige webpagina's


Aanbevolen berichten

Een probleem sinds gisteren. Als ik een webpagina laad worden alle iconen niet meegeladen. Onderin staat dan de boodschap "Bezig met downloaden van afbeelding ..." (bv. terwijl ik dit nu tik "Bezig met het downloaden van afbeelding http://www.computertotaal.nl/grafx/back_fade.gif"). Door met de muis over een pagina te schuiven kan ik wel ontdekken of er ergens een link staat (zo werd op de forumpagina de knop die bij "Nieuw bericht" hoort niet weergegeven, maar ontdekte ik die wel doordat de controltiptext zichtbaar werd toen ik de muis over de pagina bewoog). Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe is dat op te lossen? Ik gebruik W98 SE en IE 5.5 (hoewel ik bij Info die versie niet weergegeven meer zie sinds ik zojuist een security patch eroverheen heb gezet. Dat laatste kan de oorzaak niet zijn want ik installeerde het om te zien of het probleem dan was opgelost). Robert Schuwer
Link naar reactie
De suggestie en oplossing van HBB (Han) lijkt de juiste :D . Zowel thuis als op mijn werk heb ik Nu.nl als startpagina. Op mijn werk merkte ik dat daar hetzelfde probleem zich voordeed (met Windows XP en IE6). Een andere default homepage kiezen en starten loste het probleem op. Als je tijdens het surfen weer nu.nl kiest treedt het probleem weer op en ook met alle pagina's daarna. Nu.nl wordt dus voorlopig gemeden door mij. Dank voor de oplossing!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...