Ga naar inhoud

na 2 minuten is mijn asdl verbinding weg


Aanbevolen berichten

het kan ook meende ik met een ethernet modem zijn.. Maar ik had het hier alleen dan om de 600 min. hihi ik kon kiezen uit: flat fee , en nog een andere optie, maar mij de flat fee reconnecte hij meteen weer, en met de andere optie was het zodra mijn 10 uur voorbij waren, moest ik eerst weer opnieuw inloggen.. Hoop dat je er wat aan hebt ! Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[quote:58b79d558f="ppannevis"]heb ik iets over het hoofd gezien????????????????? elke keer als ik inlog ben ik na twee minuten mijn verbinding met Internet kwijt dat is de vraag die iemand in canada mij stelt voor asdl[/quote:58b79d558f] Ik heb ook eens zoiets meegemaakt en toen lag het aan de virusscan software van Norton. Deze gooide na +/- 15 min de verbinding weg. Maar voor dat ik daar achter was gekomen was ik alweer twee maand verder. Dus als je een virusscan of firewall mee hebt draaien zet deze dan eens allemaal uit en kijk eens of het zich weer voordoet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...