anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Delen Geplaatst: 4 april 2003 Hoi, Ik heb een probleem met het beeinigen va mijn Planet Internet ADSL abonnement. Ik wil overstappen naar een andere provider en zou volgens Planet 1 april gestopt worden met de ADSL lijn. Dat moet want andes kan men namelijk geen andere ADSL lijn aanvragen. De lijn moet gesloopt worden. Na diverse telefoontje naar diverse (help???) desken word mij belooft dat ik op 2 april gesloopt zal worden. Maar goed het is nu 4 april en nog steeds online. Nu hoef ik bij mijn nieuwe provider gaan aansluitkosten te betalen als ik voor 14 april me aanmeld. Als het nu langer gaat duren dan loop ik dus dat mis, dank zij het in gebreke blijven van Planet. Wie heeft dit nu eerder meegemaakt en kan me vertellen hoe lang het duurd voordat hij of zij van de ADSl af was. Ik kan hierbij wel vermelen dat Planet Internet een niet al te klantvriendelijke organisatie is met weinig sociaal gevoel voor hun klanten. Maar goed ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 [quote:c8827123da="XPfrustratie"]Nu hoef ik bij mijn nieuwe provider gaan aansluitkosten te betalen als ik voor 14 april me aanmeld. Als het nu langer gaat duren dan loop ik dus dat mis, dank zij het in gebreke blijven van Planet. [/quote:c8827123da] Ik zou ff met je nieuwe provider contact opnemen dat je een abbonnement wilt maar dat planet moeilijk doet met die opzegging. Ik neem aan dat ze graag een klant erbij willen en dus wel kunnen regelen dat die aanbieding voor jou blijft gelden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 [quote:016349fdb0="PS"][quote:016349fdb0="XPfrustratie"]Nu hoef ik bij mijn nieuwe provider gaan aansluitkosten te betalen als ik voor 14 april me aanmeld. Als het nu langer gaat duren dan loop ik dus dat mis, dank zij het in gebreke blijven van Planet. [/quote:016349fdb0] Ik zou ff met je nieuwe provider contact opnemen dat je een abbonnement wilt maar dat planet moeilijk doet met die opzegging. Ik neem aan dat ze graag een klant erbij willen en dus wel kunnen regelen dat die aanbieding voor jou blijft gelden.[/quote:016349fdb0] Zou een optie zijn. Probleem is alleen dat ze geen aanvragen in behandeling kunnen nemen voordat die lijn gesloopt is. Om het makkelijk te maken. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 Ik zou een brief (plus fax en email) naar Planet sturen met al het bewijsmateriaal dat je hebt (waaronder de toezegging dat de boel per 1 april gestopt zou zijn) en daarin vermelden dat je ze aansprakelijk stelt voor de extra kosten die je hebt als je van die nieuwe aanbieding na 14 april geen gebruik kunt maken. Daarnaast elke dag bellen, gewoon een beetje terreur gaan uitoefenen, zeggen dat je naar de Consumentenbond stapt etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 [quote:a876a92600="BrigitteW"]Ik zou een brief (plus fax en email) naar Planet sturen met al het bewijsmateriaal dat je hebt (waaronder de toezegging dat de boel per 1 april gestopt zou zijn) en daarin vermelden dat je ze aansprakelijk stelt voor de extra kosten die je hebt als je van die nieuwe aanbieding na 14 april geen gebruik kunt maken. Daarnaast elke dag bellen, gewoon een beetje terreur gaan uitoefenen, zeggen dat je naar de Consumentenbond stapt etc.[/quote:a876a92600] Guess what??? Die faxen en brieven zijn vanmorgen de deur uitgegaan. Het is trouwens niet zo moeilijk om ze bij de rechtbank in de schade te laten veroordelen. Tevens zal ik de rechtbank vragen om ze in de proceskosten en advocaat kosten te veroordelen. Ik krijg toch gelijk, hun zijn tenslotte de partij die in gebreken blijft. Zo spelen hun het ook als je te laat bent met betalen. Toch???? Ik ben echt benieuwd of er meerdere mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met Planet cq andere providers hierom trend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 zorg er in ieder geval voor, dat je geen rekeningen meer betaald, dus als die op automatisch overschrijven staat... ik een soortgelijk iets ook al eens meegemaakt, dat ik mijn hetnet abonement op wou zeggen, maar gewoon bleef betalen, terwijl ik geen internet toegang meer had via hun. inderdaad, dreigen. werkt goed! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2003 [quote:cbc34eccb0="juleswijers"]zorg er in ieder geval voor, dat je geen rekeningen meer betaald, dus als die op automatisch overschrijven staat... ik een soortgelijk iets ook al eens meegemaakt, dat ik mijn hetnet abonement op wou zeggen, maar gewoon bleef betalen, terwijl ik geen internet toegang meer had via hun. inderdaad, dreigen. werkt goed![/quote:cbc34eccb0] Per ingang van vandaag TOTALE BLOKADE. :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen