Ga naar inhoud

Hulp gewenst Outlook en NIS


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Als ik outlook open krijg ik deze foutmelding: [b:2019cc9d5e]Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop3.xs4all.nl', Server: 'smtp.xs4all.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E [/b:2019cc9d5e] Er staat NIS aan en als ik dit uitzet komt de foutmelding niet, wat moet ik doen om dit te voorkomen. Bij voorbaat dank. Groeten van Ruurd Feitsma (p.s. Ik weet dat dit een crosspost maar bij het andere forum wordt ik gewoonweg niet geholpen)
Link naar reactie
als je zegt dat hij het zonder norton i.sec. het wel doet, ligt het dus duidelijk aan de samenwerking tussen norton internet security en outlook. kijk eens of outlook wel rechten heeft, om op internet te gaan? als je er echt niet uit komt, kun je internet security opnieuw installeren, hij vraagt dan weer welke programma's er op internet mogen. wat je ook kunt doen: zoek op support.microsoft.com naar dit probleem. (kan oa door het foutnummer op te zoeken via de zoekmachine), of typ het error nummer eens in een zoekmachine, wie weet! succes, jules
Link naar reactie
Hoi Sorry. Ik wilde als 2e op je topic reageren. Later kwam ik het weer tegen zonder die eerste reactie. Blijkbaar is mijn vorige reactie niet goed aangekomen. Dus nogmaals mijn reactie. Schakel de optie "uitgaande mail scannen"eens uit. Als je dan wel je mail kunt versturen, ligt het daaraan. Je kunt ook kijken in je account settings in outlook, kijk naar de pop en smtp. NAV onderdeel van NIS, maakt om je mail te kunnen scannen, een ander pop en smtp account aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...